به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۸:۳۵
 
۸
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ساعت ۱۲:۴۷
کد مطلب : ۳۹۹۵۲
ادامه منفي‌بافي‌هاي كيروش: با این وضع هیچ شانسی برای موفقیت نداریم!

دغدغه كيروش تسويه‌حساب با اسپانسر تيم‌ملي‌، نه جام‌جهاني!

گروه ورزشي: سرمربی تیم ملی ایران در ادامه منفي‌بافي درباره تيم ملي آن هم در آستانه مسابقات جام جهاني در اقدامي غيرحرفه‌اي و صرفا در جهت تسويه حساب با اسپانسر تيم ملي، با طرح كمبود گرمكن بازيكنان! در اردوي آفريقاي جنوبي گفت: اردوی آفریقای جنوبی به خاطر کمبود بازیکنان یک شکست بزرگ بوده است!
دغدغه كيروش تسويه‌حساب با اسپانسر تيم‌ملي‌، نه جام‌جهاني!
گفتني اينكه كارلوس كيروش كه همواره با اسپانسر تيم ملي مشكل داشته و مرتبا و در فرصت‌هاي مختلف سعي در تخريب شركت اسپانسر تيم ملي دارد شب گذشته هم در برنامه 90 با انتقاد از برخی کمبودها در اردوی آفریقا تصریح کرد: متاسفانه بازیکنان ما سه هفته است که با یک دست گرمکن تمرین می‌کنند و این شرایط اصلا مناسب نیست!!

البته بايد براي تيم ملي تاسف خورد كه مربي‌اش در اين روزهاي حساس باقيمانده به جاي ايجاد انگيزه در بازيكنان خود، در فكر تسويه حساب اختلافاتش با اسپانسر تيم ملي است، اقدامي كه شب گذشته حتي با ناراحتي كفاشيان هم مواجه شد و رييس هميشه خندان با عصبانيت و ناراحتي در تماس تلفني با فردوسي پور از اين اظهارات كيروش اظهار تاسف نمود كه يك مشكل پيش پا افتاده را اينگونه به يك مشكل حاد مبدل مي‌كند. كفاشيان در پاسخ به كيروش گفت: يك ميليارد و 300 هزار تومان هزينه اردوي آفريقاي جنوبي كرديم آيا از تهيه 30 گرمكن درمانده هستيم؟

كيروش اضافه کرد: افرادی که می‌خواهند شکاف و تفرقه در میان ما بیندازند بدانند که همه ما باهم در تلاش برای موفقیت در برزیل هستیم اما متاسفانه حمایتها انطوری که ما توقع داشتیم نبوده و این به هیچ وجه درست نیست که برای یک هفته تمرین فقط یک دست گرمکن داشته باشیم. من نمی خواهم بازیکنانم را با یک دست گرمکن در سه هفته ببینم. حضور ما در جام جهانی باید حضوری با غرور باشد ولی می‌بینیم که کاپیتان تیم در کنار ما حضور ندارد، برخی بازیکنان دیر آمدند و برخی دیگر هم اصلا نیامدند.

کارلوس کی‌روش با انتقاد از عملکرد برخی در راه اردوهای آماده سازی تیم ملی فوتبال ایران خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه بازیکنان محدودی را در اختیار داشتیم از نظر اهداف در این اردو با یک شکست بزرگ مواجه شدیم و تاثیرات آنرا در جام جهانی می‌بینیم. او ادامه داد: اردوها را می‌توان بدون امکانات و بدون هتل برپا کرد ولی نمی‌توان بدون بازیکن اردویی را برگزار کرد. برنامه این اردو از یکسال پیش تدوین شده بود. کی‌روش با بیان اینکه برنامه‌ریزی این اردو تنها با نظر شخصی من نبوده خاطر نشان کرد: تمامی موارد از یک سال پیش تدوین شده بود. مطلب اصلی در اینجا این نیست که آیا اردو چند روز دیرتر برپا می‌شد بهتر بود یا خیر بلکه همه از اهداف ما مطلع بودند و بیان این مطالب نشان از عدم تجربه و دانش کافی اشخاص مطرح کننده این صحبت‌هاست.

سرمربی تیم فوتبال ایران اضافه کرد: برای مثال هفته آینده فولاد در لیگ قهرمانان آسیا به مصاف حریف خود می‌رود و ما هم بازیکنان آنها را به تیم خواهیم داد. ما هیچگاه نمی‌توانیم هر دو طرف را باهم داشته باشیم. در طول این فصل لیگ برتر مقاطعی برای حضور تیمها در آسیا به آنها فرصت داده شد اما برخی تیمها پس از پایان لیگ برتر بازهم از فرصتی برای حضور در آسیا استفاده کردند.

او با اشاره به اینکه تصمیم‌ها توسط شخص رییس فدراسیون فوتبال و هیات رییسه گرفته شده، تصریح کرد:این تصمیم برای اردو از سوی فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش و جوانان گرفته شد و من در اینجا یک سرمربی تنها هستم و افرادی که این مسایل را برای تیم ملی بوجود آوردند به نوعی به وزیر ورزش و فدراسیون فوتبال بی احترامی کردند.

کی روش ادامه داد: من مطالبی را که در یک سال گذشته بیان کردم الان هم عنوان می‌کنم. ما با توجه با این شرایط هیچ گونه شانسی برای صعود به مرحله بعد نداریم. دلیل اصلی اردوی آفریقا رسیدن به سقف مناسبی از آماده سازی بود که این اتفاق نیفتاد. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران خاطر نشان کرد:. من به تنهایی این تصمیم را برای برگزاری اردو نگرفتم و این تصمیم وزارت ورزش و فدراسیون بود و ایجاد مشکل کردن برای این اردو بی احترامی به این دو بود.ما حتی در روز آخر نمی دانستیم که بازیکنان را در اختیار داریم یا نه! تنها کاری که من در این مقطع می توانم انجام دهم برنامه‌ریزی برای حفظ منافع فوتبال ایران است.

او اضافه کرد: من برای تفریح به آفریقا نیامدم. من اگر این فرصت را داشته باشم که در سطح حرفه‌ای بازیکنان را داشته باشم این توانایی را دارم که تیم را به سطح خوبی از آمادگی برسانم. من از ابتدا هیچ قولی ندادم و تنها قولی که می‌دهم این است که سخت کار کنم. کی روش با بیان اینکه در حال حاضر 23 بازیکن در آفریقا به سر می‌برند، اظهار کرد: دلیل اصلی اردوی آفریقا ایجاد فرصتی برای بازیکنان تیم ملی جهت حضور در کنار بازیکنان آفریقایی است. ما اگر این فرصت را داشته باشیم که بازیکنان را برای مدت چند ماه در اختیار داشته باشیم مطمئنا تاثیر بسیاری در روند آماده سازی تیم خواهد داشت و حتی می‌توانیم به قهرمانی آسیا نیز برسیم.

او افزود: من همواره نگاه مثبتی دارم و تمام تلاشم را برای بهترین نتیجه انجام می‌دهم اما در این میان دوست ندارم افرادی من و فوتبال را بازی دهند و دروغ بگویند. ما این وظیفه را داریم که آرزوی 70 میلیون ایرانی را برآورده کنیم و فراموش نکنیم بازی های جام جهانی بسیار جدی است و ما باید در برابر دیدگان سه میلیارد نفر بازی کنیم و همه در این بازیها عملکرد ما را خواهند دید. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران ادامه داد: من هیچ برخوردی را با افرادی که در برابر تیم ملی بودند نداشتم.

کی روش خاطر نشان کرد: بازیکنان داخلی به تعداد کافی حضور دارند و در اردوی اتریش هم بازیکنان لیگهای خارجی اضافه خواهند شد. او همچنین در پاسخ به این سوال که آیا بازیکن جدیدی از لیگهای خارجی به ملی پوشان اضافه می‌شود یا خیر نیز گفت: بله. هنوز این شانس وجود دارد ولی هنوز نمی‌گویم چه کسی و کجاست. سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با بیان اینکه در اردوی آفریقا برابر چند تیم خوب این کشور به میدان رفتیم به برنامه 90 گفت: هدف اصلی آشنایی بازیکنان با شیوه بازی بازیکنان آفریقایی بود. البته در این بین تصمیم گرفتم با توجه به عدم حضور بازیکنان کلیدی مدت زمان ازدو را کوتاه کنم.در اردوی اروپا هم سه بازی تدارکاتی را انجام خواهیم داد و در برابر تیمهای آنگولا و ترینیداد و توباگو بازی می‌کنیم.

او در مورد بالا رفتن توقعات برای صعود تیم ملی گفت: مساله حایز اهمیت پاسخ دادن به توقعات هواداران فوتبال ایران است.ما تلاش کردیم تا آماده سازی خوبی داشته باشیم ولی اینکه آیا این انتظارات برآورده می‌شود یا خیر باید تا جام جهانی منتظر ماند. کی روش با انتقاد از برخی رفتارهای باشگاههای استقلال و سپاهان اظهار کرد: من احترام خاصی برای این دو باشگاه قایل هستم اما در مورد اتفاقات اخیر باید از مدیران این دو باشگاه سوال کرد. آنها پشت پرده تصمیم گرفتند تا اردوی تیم ملی را برهم بزنند و به فدراسیون فوتبال و وزیر ورزش بی احترامی کردند. من در یکسال گذشته همواره به این مطلب اشاره کرده بودم و تاکید کرده بودم در صورت رخ دادن این اتفاقات به من اطلاع دهند تا من گزینه دومی را داشته باشم.

پیروز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۳:۱۹
بهار جان منفی بافی چیه خودتم میدونی که ما تو کشوری هستیم که در هر جهتی که در راستای اعتلا و پیشرقت و موفقیت باشه یه عده نشستند و سنگ اندازی می کنند . مثلا در قضیه پیشرفت های هسته ای که میبینی افراطیون پایداری جلودار هستند و در قضیه فوتبال هم عده ای هستند که به هر نحو میخوان کیروش نتیجه نگیره . پس مشکل , مشکله کیروش نیست . فدراسیون هم انگاری یجورایی به سمت سنگ اندازها "غش" کرده . (222732)
مسعود
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۲۲:۰۷
از حالا داره میگه اگه خراب کردیم جام جهانی تقصیر سپاهان و استقلاله! سنگ اندازی چیه برادر من! مگه از برنشواگ و ون کوور و فولام و بقیه بازیکن کرفته ایشون؟ این همه وقت داشته ایشون گیرش همون چهار روزیه که چهار تا بازیکن دستش ندادند؟ (222926)
ايمان
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۳:۲۴
من نميدونم "بهار" چرا اينقدر نسبت به كيروش مطالب منفي ميذاره. حدوده يه ماه ديگه جام جهاني شروع ميشه. اونوقت وضعيت تيم ملي ما اينطوريه. با 10 تا بازيكن كه شايد 2تاشون هم فيكس نباشن، تيم ميره اردو. اونوقت توقع دارين كيروش بياد بگه: "همه چي آرومه...همه چي خوبه. ايشالا از گروهمون با اقتدار صعود ميكنيم."
واقع گرا بودن با منفي بافي خيلي فزق داره. لطفا يه مقدار در نقد آدما انصاف به خرج بديم. بازم ميگم كه از شما خيلي بعيده كه چنين مطالبي ميذاريد. (222735)
مهسا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۵:۵۵
بهار با همه ارادتی که بهت دارم امام یکی با کیروش و یکی با پرسپولیس و یکی علی دایی خوب نیست . (امیدوارم نظرم رو تایید کنید) (222796)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۶:۱۶
کیروش خود بخود منفی هست ونیازی به تحقیق ندارد و کیروش الان زمین وزمان را به هم میدوزد تا در آینده گناه عدم موفقیت را به گردن دیگران بداند در حالیکه کاری برای تیم ملی نکرده وکاری هم نمی تواند بکند چه اردوی سالانه برویم وچه اینکه اصلا اردو نرویم هیچ مشکلی حل نخواهد شد فقط ممکن است یاد بگیریم که گل کمتری بخوریم ولی باید بیخیال امتیاز شد حالا از ما گفتن واز شما احساسی بودن . (222805)
مجید
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۶:۲۱
تا زمانیکه ما با مسائل احساسی برخورد میکنیم جائی برای تفکر و منطق باقی نخواهد ماند لذا همین مسئله باعث شده که همه برما سوارشده و ... خود برانند وکیروش هم از همان قماش است که ما را شناخته وفقط دنبال منفع و جیب خود میباشد و موفقیت ما هم برایش مهم نیست . (222806)
مهدی
Europe
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۳:۲۴
دلیل مخالفت سایت شما رو با کیروش نمیفهم قبلا هم گفته بودید تیم ملی شانسی به جام جهانی رفت!! اینجور اظهار نظرها بیشتر به جهان نیوز و صراط میاد نه به شما. لطفا برید و فیلم بازیای تیم ملی در زمان قطبی و قبلشو ببینید تا گذشته رو از یاد نبرید. (222737)
اعصاب ندارم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۲۲:۱۷
من موندم دلیل محبوبیت کیروش چیه که هیچ انتقادی نسبت به ایشون تحمل نمیشه. دوست عزیز همچین هم با اقتدار نرفتیم جام جهانی که بهتون بر خورده. خدایی بازی با کره حقمون برد بود؟ با مساوی هم سوم شده بودیم عزیز من! به خدا اگه یه ایرانی به لبنان باخته بود اصلا به بازی با کره نمی رسیذ (222930)
ناشناس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۴:۱۹
متاسفم بهار جان فكر مي كردم مي شود روي كادر شما حساب كرد كه در اين آشفته بازار كلاف انصاف را به اندك ثمني نفروشد ولي انگار دچار توهم شده بودم.
مگر كي روش بد حرفي زد اينكه تو اين مملكت كسي به فكر تيم ملي نيست و كي روش غريبه بيشتر از ما حرص مي خورد واقعيت دردناكي است (222755)
حبيب
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۵:۳۷
بابا كمي يواشتر لطفا!‌ همينكه چشماي يه نفر رنگ اروپايي داشته باشه قربون صدقه اش مي‌ريد! بهار راست مي گه، طرف اومده تو يك برنامه پربيننده داره چرت مي گه. لباس گرمكن نداريم!! به همين خاطر شانس نداريم. مرد حسابي چند ميليارد بهت داده اند بيايي اين چرت و پرت ها و آيه ياس خوندن‌ها را به مردم بگي؟ خجالت هم خوب چيزيه.. چون اسپانسر خودشو قبول نكردند فقط تو فكر تسويه حساب با آل اشپورته... (222792)
منوچهر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۶:۱۳
کجا چرت میگه ؟؟ اومده داره حرف حق رو میزنه . نگفت لباس گرمکن نداریم پس شانس نداریم . ایشون در کل برنامه به بی نظمی های فوتبال و مجموعه تیم ملی پرداخت و در قسمتی هم در مورد لباس ها صحبت کرد . یعنی میخواست اوج بی برنا مگی و بی بودجگی فوتبال رو نشون بده . واقعا آقا حبیب به نظر شما تیمی که با یک گرمکن بره و برای جام جهانی که مهمترین رویداد ورزشی دنیاست اردو بزنه خنده دار و تاسف بار نیست ؟؟؟؟؟؟؟؟؟ کیروش راست میگه این فدراسیون و عوامل ورزش ماست که خواب و بی خیال هستند (مثل اکثر قسمتهای دیگه در این کشو (222803)
دلسوز
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۴:۳۳
بهار عزيز آنچه كيروش ميگه در مورد وضع فوتبال و برخي آقايان متاسفانه درست است كدام تداركات و حمايت ها رو كيروش داشته تازه انصافا" هم خيلي صبور بوده. به خدا گاهي از وضع فرهنگ و بد اخلاقي ها و بي ادبي ها و اجازه بديد بگم بچه بازي هاي بعضي از اقايان خجالت ميكشيم. تازه اگر افرادي مثل كيروش سفرنامه بنويسند و ما 50 سال بعد دوباره زنده شويم با خواندن آن، حتما"از بودن در اين عصر سر افكنده خواهيم بود.....! (222764)
کوروش
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۴:۳۶
مشکل از کی روش نیست ، مشکل اصلی شخص کفاشیانه که عرضه نداره دو تا تیم قوی رو برا تدارکاتی دعوت کنه ، نمی تونه یه هماهنگی با باشگاهها برا ملی پوشان کنه ، البته ممکنه چون از مدیران زمان احمدی نژاده داره انتقام میگیره تا دولت جدید را زیر سوال ببرد (222765)
طرفدار کیروش اصلاح طلب!
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۴:۳۸
باوا بهار جان حتی اگر سیاسی هم نگاه کنید آقای کیروش طرفدار شدید وزارت ورزش اصلاحاتی دکتر روحانی عزیز هستند و مضمونا گفتند ما از استقلال و سپاهان بشدت نقد و اعتراض داریم ولی بشدت از وزارت ورزش جدید هم بشدت تشکر میکنیم...اینکه از خودمونه و واقعا حق داره تجهیزات کم بوده و لیگ برتر هم اصلا همکاری نمیکنه با تیم ملی..تا نباشد چیزکی مردم نگویند چیزها.
من جای روحانی بودم 2تیم مذکور رو جریمه میکردم و 6 ماه کل لیگ رو تعطیل میکردم و همه چیز رو در فوتبال فقط و فقط در اختیار تیم ملی عزیز قرار میدادم..... (222766)
احمد
Anonymous Proxy
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۵:۳۶
بهار اینقدر به پرو پای کی روش نپیچ!
کی روش یه تار موش می ارزه به صد تا مربی ایرانی درجه یک!
ای بنده خدا بد کرده میخواد تفکر نوین رو به ایران بیاره؟؟؟ مگه استقلال و تیم های دیگه با همین آل اشپورت مشکل پیدا نکرده بودند؟؟؟
به نظر من حرف های کی روش برای من ایرانی خجالت آوره! که مسئولامون بدون فکر کردن ، برنامه ریزی کردن!
نه بازیکنی بهش دادن ببره ، نه مسئول درست و حسابی باهاشون رفته ، آخرشم 30 تا گرمکن از همینجا تهیه نکردن بهشون بدن!!! (222790)
دانشجو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۵:۵۱
مشکل ما ایرانی جماعت اینه که فقط حرف و نظر خودمون رو قبول داریم و همین که به یک پله بالاتر می رسیم کار رو تموم شده میدونیم و توقع میره رو 1000 و جالبتر اینکه توهم می زنیم که خودمون به تنهایی بالا رفتیم و حرف هیچ کس رو قبول نمی کنیم. این همون دلیلیه که ما جهان سومی هستیم هنوز!!!!!!!!!! بابا یه نگاه به کارنامه کاری طرف بندازید بعد اینقدر ادعا داشته باشید لطفا (222794)
مهدی 92
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۶:۰۶
حیف امثال کیروش برای تیم میلی فوتبال ایران (222799)
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۷:۰۷
متاسفانه تحليل هاي بهار درمورد كي روش خيلي اشتباهه.چون اين براي چندمين باره كه داره به كي روش حمله مي كنه. (222823)
کنترل پروژه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۷:۱۷
از این مربی خوش شانس هیچ چیزی گیر فوتبال این مملکت نخواهد اومد.
اگه اون اشتباه دفاع کره نبود الان ما آبکش اروگوئه شده بودیم.
البته اگه می تونستیم اردن رو ببریم.
دوستان عزیز کیروش نه کوروش است و نه ایرانی وطن دوست.
مشتی هم که حواله سرمربی کره جنوبی کرد از سر کری و غرور کم نیاوردن مقابل یک مربی آسیایی بود.
این آقا سهامدار همین کمپیه که الان تیم ملی تو آفریقا توش ساکنه. (222828)
کنترل پروژه
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۷:۲۱
آقا مهدی رحمتی رو بذار کنار که نگید استقلالیم.
به نظر شما حق هادی عقیلی تیم ملی نیست؟!
دیشب آقای محسنی اژه ای از رضایت اولیای دم 358 محکوم به اعدام صحبت می کرد.
پس چرا این آقای جنتلمن حاضر به بخشش این دو نفر نیست؟!
البته کیسه بوکسی چون دانیال داوری بهانه خوبی برای شکست ایران و خلاص شدن این آقا به بهانه تمام شدن کارش در ایرانه.
دوستان واقع بین باشید.
تک گل ما به قطر هم کاملاً شانسی بود.
بازی با کره تو تهران یادتون هست؟
داشتن 6 تای 96 رو تو تهران جبران می کردن.
کیروش منفعت طلبی بیش نیست. (222830)
1
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۲۲:۳۷
اگه شانسي بود پس چرا استقلال قلعه نويي ازاين شانس ها نداشت.شانس هم لياقت مي خواهد كه كي روش دارد.درضمن اگه داوري كيسه بوكسه حتما كيكر ديوونه است كه دو هفته پيش به داوري نمره عالي 1.5 روداد. (222933)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۱۹:۰۶
با این که طرفدار سایتتون هستم ولی سعی نکنید مربی رو تخریب کنید.
خداییش تا حالا خیب=لی بهتر از مربی های دیگه بوده (مربیان داخلی) (222857)
علی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۰۹ ۲۱:۱۶
از بهار نیوز اصلاح طلب انتظار نمی ره اینقدر سطحی نگر باشه و کی روش را تخریب کنه.
واقعاً تعجب می کنم از بهار نیوز !!
یعنی آل اشپورت آبروی ایران را نبرده؟ ما شدیم اسپانسر آل اشپورت.
اینقدر بدبختیم که بریم سراغ آل اشپورت که یه دست پیراهن بده به تیم ملی برا تمرین؟!!
آقایان حاضر شدند 30000دلار اضافه بار بدهند لباس بی کیفیت با خود ببرند در حالی که می توانستیم با همین مبلغ با نایک یا آدیداس قرار داد ببندیم که هم در آفریقای جنوبی و هم در اتریش و هم در برزیل نمایندگی دارند.
لااقل با کاپا یا لوتو میرفتیم (222919)