به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۰۹:۵۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۷ ساعت ۰۰:۲۷
کد مطلب : ۴۰۰۲۰۱

خبر سکته قلبی رئیس‌جمهور ترکیه تکذیب شد

خبر سکته قلبی رئیس‌جمهور ترکیه تکذیب شد
گروه بین‌الملل: دولت و حزب حاکم ترکیه انتشار اخبار نادرست درباره سکته قلبی «رجب طیب اردوغان» رئیس جمهور این کشور در برخی رسانه‌های خارجی را شدیداً محکوم کردند.
 «فواد اُکتای» معاون اردوغان ضمن محکوم کردن این خبر و بازنشر بی‌اساس آن در رسانه‌های جهان، گفت:‌ «وضعیت سلامتی رئیس‌جمهور ما بسیار خوب است. ما در ارتباط دائم با او هستیم، و او کمی سرما خورده است».
رجب طیب اردوغان، رئیس‌جمهور ترکیه که کمتر از سه هفته دیگر باید برای حفظ کرسی خود در انتخابات ریاست جمهوری و پارلمان ترکیه رقابت کند، گفته به توصیه پزشکان فعلا در خانه مانده و تمامی برنامه‌های انتخاباتی امروز و فردای خود را لغو کرده است. اردوغان روز چهارشنبه در توییتر نوشت: «به توصیه پزشکان چهارشنبه و پنجشنبه را در خانه خواهم ماند». انتخابات ریاست جمهوری و پارلمان ترکیه روز ۱۴ مه برگزار خواهد شد.
در آستانه برگزاری انتخابات ریاست‌جمهوری ترکیه و در كوران رقابت‌های تبلیغاتی كاندیداها،  برخی رسانه‌ها نوشتند که رجب طیب اردوغان رئیس‌جمهور ترکیه به دلیل عارضه سکته قلبی در بیمارستان بستری شده است.
گفتنی اینكه، دیشب مصاحبه تلویزیونی رجب طیب اردوغان، برای دقایقی به دلیل وضعیت جسمی او ناتمام و پخش برنامه زنده نیز متوقف شد اما اردوغان با بازگشت مجدد به صفحه تلویزیون و ادامه مصاحبه خود در توضیح کسالت جسمانی خود گفت: دیروز و امروز به دلیل برنامه های انتخاباتی فعالیت فشرده ای داشتم و به همین دلیل سرما خوردم. وی در ادامه افزود به منظور جلوگیری از سوء برداشت های احتمالی تصمیم گرفته تا این مصاحبه تلویزیونی را لغو نکند و در آن حضور یابد.
برچسب ها: رجب طیب اردوغان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها