به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۰۹ ساعت ۱۹:۰۷
کد مطلب : ۴۰۰۷۱۱

توخل: فرهنگ بایرن با چلسی و پی‌اس‌جی فرق دارد

توخل: فرهنگ بایرن با چلسی و پی‌اس‌جی فرق دارد
گروه ورزشی: توماس توخل که در میانه فصل جاری و به شکلی غیرمنتظره بعد از اخراج ناگهانی یولیان ناگلزمان از بایرن مونیخ به عنوان سرمربی جدید باشگاه آلمانی انتخاب شده در باواریا شروع خوبی نداشته است.
توخل در صحبت‌های اخیرش از تفاوت فرهنگ باشگاه بایرن مونیخ با دو باشگاه قبلی‌ای که در آنها مربیگری کرده گفت و مدعی شد در بایرن مونیخ همه چیز با محوریت پیروزی پیش می‌رود و تفاوت بزرگ این است که برد و موفقیت با تار و پود بایرن عجین شده است.
1868547
سرمربی آلمانی بایرن در پاسخ به پرسشی درباره تفاوت بین بایرن مونیخ با چلسی و پی‌اس‌جی گفت: "هر باشگاهی دی‌ان‌ای خاص خود را دارد. شرایط در پاریس خاص بود. انگلیس و آلمان هم با هم تفاوت دارند. برای همین مقایسه کردن آنها کار سختی است. به نظرم فرهنگ دو باشگاه چلسی و بایرن شبیه هم است."
توخل در ادامه گفت: "من الان سرمربی بایرن هستم و ترجیح می‌دهم درباره این باشگاه صحبت کنم ولی واقعیت این است که در این دو باشگاه همه چیز حول محور پیروزی تعریف می‌شود. این‌ها باشگاه‌هایی قدرتمند هستند که قواعد را خودشان می‌نویسند. این شرایط باعث می‌شود تیم شما شخصیت پیدا کند. ولی در پاریس اوضاع کمی متفاوت بود. شاید علتش این است که فرهنگ فرانسه با فرهنگ آلمان و انگلیس فرق دارد. نمی‌‌خواهم بگویم بهتر است یا بدتر؛ ولی فرق دارد. مهم این است که من تیمم را دوست دارم و عاشقش هستم. برای همین فرهنگ بایرن را از همه بهتر می‌دانم."
1868548
بعد از اخراج ناگلزمان بایرن مونیخ تصورش را هم نمی‌کرد که توخل در یک مدت کوتاه تعداد باخت‌هایی به اندازه کل باخت‌های ناگلزمان در طول فصل به دست بیاورد. با وجود بحران در بایرن به نظر می‌رسد مدیران باشگاه فعلا به این مربی آلمانی اعتماد دارند.
1868549
برچسب ها: بایرن مونیخ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها