به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۶:۲۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۲/۱۲ ساعت ۱۸:۰۰
کد مطلب : ۴۰۱۴۳۳

فرار اسطوره بایرن از مرگ با عمل قلب باز!

فرار اسطوره بایرن از مرگ با عمل قلب باز!
گروه ورزشی: فرانتس بول راث 77 ساله، اسطوره بایرن بود. یک عمر طولانی اما ناگهان جان او به خطر افتاد. حمله قلبی قریب‌الوقوع بود. البته جراحی قلب باز از بدتر شدن آن جلوگیری کرد.
الکساندر در مرکز قلب او را مورد معاینه قرار داد و نهایتا عمل جراحی او انجام شد. راث در این باره گفت: "دکتر می‌خواست یک کاتتر قلبی را از طریق رگ‌های خونی بگذارد اما نتوانست این کار را انجام دهد. او گفت رگ‌ها آن‌قدر مسدود هستند که فقط جراحی کمک می‌کند."
دو روز بعد، در ساعت 16:00، قهرمان جام اروپا در کلینیک آرتمد در مونیخ توسط جراح قلب پیتر لام عمل شد. راث گفت: من غرق در اتفاقات شده بودم. اما پروفسور مرا آرام کرد. او گفت این یک عمل عادی خواهد بود.  نیم تنه با اره مویی باز می‌شود و جراحی قلب باز انجام می‌شود. او گفت این کار ملایم‌تر از دستگاه قلب و ریه است و شما سریع‌تر خوب می‌شوید."
راث در مصاحبه‌ای اختصاصی با بیلد گفت: "من معمولا ساعت 5:30 صبح از خواب بیدار می‌شوم، ژیمناستیک انجام می‌دهم و تا دو ساعت پیاده روی می‌کنم. حفظ آرامش برایم سخت است.  اما برای بدن شش ماه طول می‌کشد تا کیفیت زندگی خود را دوباره به دست آورد.
چیزی که باقی می‌ماند یک چیز به طول 30 سانتی متر روی جناغ است. و این اطمینان که دیگر یک زندگی ورزشی بدون خطر نیست. اگر مشکلات تنفسی یا درد قفسه سینه دارید، فوراً به پزشک مراجعه کنید."
برچسب ها: بایرن مونیخ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها