به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۵
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ساعت ۱۷:۱۰
کد مطلب : ۴۰۸۰۶
مديرعامل پيشين استقلال

برخي براي ماندن به دستبوسي افتاده‌اند!

گروه ورزشي: مديرعامل پيشين استقلال گفت: دولت تدبير و اميد بايد براي يکبار هم که شده با مدير عاملي که از بيت المال اين همه بدهي ايجاد کرده برخورد کند و بگويد اين بدهي را از جيب پرداخت کند تا اينقدر راحت با منابع بيت المال برخورد نشود.
برخي براي ماندن به دستبوسي افتاده‌اند!
امير رضا واعظ آشتياني روز گذشته طي کنفرانسي خبري مدعي شده بود که کمپ مرحوم ناصر حجازي متعلق به استقلال نيست؛ در مقابل علي فتح الله زاده اين اظهارات واعظ را کذب اعلام کرد و گفته بود " دماغ واعظ آشتياني سوخته و من ديگر کاري از دستم براي او بر نمي آيد. لطفا به آتش نشاني زنگ بزنيد تا او را خاموش کند." صبح امروز واعظ آشتياني مدير عامل پيشين استقلال در گفت و گو با پانا در واکنش به اظهارات فتح الله زاده گفت: بهتر است وقتي انسان حرفي مي زند حرفش مستند باشد، من اگر حرفي مي زنم براي حرف هاي سند و مدرک دارم. اشاره به شخص خاصي نمي کنم اما مردم ادبيات افراد را مي شناسند و بهتر از هر کدام از ما قضاوت مي کنند. کسي که منطق نداشته باشد خودش را به در و ديوار مي زند، وقتي مي گويم فوتبالمان تبديل به لودگي شده همين است؛ من با سند و مدرک حرف زدم اما مي بينم که اينطور جواب مي دهند.

وي در پاسخ به اين سوال که " اگر صحبت هاي شما اينطور تفسير شود که واعظ آشتياني قصد بازگشت به استقلال را دارد که اين اظهار نظرها را مي کند " پاسخ شما چيست؛ گفت: بارها گفته ام و باز هم اعلام مي کنم بنده هيچ علاقه اي براي بازگشت به فوتبال ندارم. افرادي که دنبال منافع شخصي هستند دست و پا مي زنند که در فوتبال باشند؛ من مشغول کار اجرايي هستم و کمبودي ندارم که بخواهم براي حضورم در ورزش تلاش کنم.

واعظ آشتياني افزود: بارها شنيده ام که مي گويند واعظ با دولت ارتباط برقرار کرده و با فلان مقام نشست و برخواست مي کند تا به مقامي برسد اين در حالي است که من هيچ وقت ارتباطاتم را به اين منظور برقرار نکرده ام، فردي هستم که با افراد مختلف دوستي دارم و ديدار با دوستانم دلالت بر لابي گري براي حضور در ورزش نمي کند. افرادي که اين حرف ها را مي زنند مي خواهند خودشان را معروف کنند، اين جمله از افراد حاضرند براي حضور در ورزش مقابل دوربين دستبوسي کنند و براي حضور ديگران را به راحتي و بدون سند و مدرک تخريب مي کنند.

مدير عامل استقلال در ادامه درباره انتخاب هيئت مديره استقلال و مدير عامل آينده اين تيم اينگونه اظهار نظر کرد: بحث ما ورود افراد صرفا ورزشي نيست بلکه بحث مديريت کلان است. اگر مدعي حرفه اي شدن هستيم بايد مديري روي کار باشد که مدير و مدبر باشد نه اينکه با ادعا وارد عرصه شوند اما باشگاه را ورشکسته تحويل دهند. انتخاب ها بايد براساس لياقت باشد و مديري روي کار بيايد که حوزه وظايف خودش را بشناسد.

وي ادامه داد: مديريت ورزش ما ضعف دارد مثلا در کدام مبحث مديريت ورزش در دنيا گفته اند که مدير عامل بايد بازيکن جذب کند، از چک شخصي استفاده کند و دنبال مباحث فني باشد؟ ما در ورزش حرف هاي دنيا کميته هاي مربوط به هر موضوعي را داريم که اين کميته هاي پيگيري کار را مي کنند نه اينکه مدير عامل مثلا خودش به بازيکن بگويد به تيم ما بيا. در فوتبال مضحک ما اين مسائل عادي شده و متاسفانه همين مسائل به فوتبال ايران ضربه مي زند.

مدير عامل سابق استقلال درباره مدير عامل آينده استقلال در پايان گفت: نمي توانم اسم ببرم که چه کسي روي کار بيايد اما هر فردي مدير عامل مي شود بايد نظارت روي کار او دقيق باشد و کسي قانون را به نفع خودش تفسير نکند. الان استقلال و پرسپوليس حجم زيادي از بدهي دارند اما مدير عامل قبلي پاسخگوي بدهي ها نيست، دولت تدبير و اميد بايد براي يکبار هم که شده با مدير عاملي که از بيت المال اين همه بدهي ايجاد کرده برخورد کند و بگويد اين بدهي را از جيب پرداخت کند تا اينقدر راحت با منابع بيت المال برخورد نشود.

روح اووو
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۱۵ ۱۹:۵۴
ای بابا، دولت جلوی تندروها بایسته بقیه اش پیشکش (224600)