به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۲:۴۰
 
۲
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۰ ساعت ۱۴:۴۲
کد مطلب : ۴۴۷۲۵
جوانگرايي نامحسوس در استقلال

اطلاعیه استقلال عليه روزنامه فتح الله زاده

اطلاعیه استقلال عليه روزنامه فتح الله زاده
گروه ورزشي: روابط عمومی باشگاه استقلال با انتشار اطلاعیه ای در سایت این باشگاه تاکید کرد: در چند روز اخیر برخی اخبار از سوی روزنامه «استقلال جوان» به باشگاه استقلال منتسب شده است که بدین وسیله به اطلاع اصحاب رسانه و هواداران می رساند این روزنامه هیچ گونه ارتباط رسمی و تشکیلاتی با این باشگاه ندارد و اخبار و رویدادهای رسمی باشگاه تنها از طریق سایت باشگاه به نشانی www.fcesteghlal.ir اطلاع رسانی می شود.  در بخش دیگری از این اطلاعیه آمده است: از مدیریت روزنامه «استقلال جوان» انتظار می رود در این مرحله حساس با خویشتن داری، حمایت خود را از این باشگاه دریغ نکنند.

گفتني اينكه مدير استقلال‌جوان، فتح الله زاده است و اين اتفاق در حالي رخ مي‌دهد كه تقريبا همه اهالي فوتبال از چنين مساله‌اي آگاه هستند و اصولا اين امر چنان بديهي است كه نيازي به يادآوري ندارد. به اين ترتيب وقوع چنين مساله‌اي بيش از هر چيز ديگري مي‌تواند نشان دهنده عمق اختلاف بين مديران فعلي و سابق استقلال باشد؛ شكافي كه شايد طي روزهاي آتي عميق‌تر هم شود. ظاهرا مسوولان فعلي آبي‌پوشان از عملكرد و سوگيري‌هاي استقلال‌جوان طي روزهاي اخير راضي نيستند.

عمران‌زاده در استقلال ماندنی شد

مدافع تیم فوتبال استقلال در این تیم ماندنی شد. حنیف عمران‌زاده مدافع تیم فوتبال استقلال، قراردادش را با این تیم به مدت 2 سال دیگر تمدید کرد. این بازیکن پیش از این از تراکتورسازی پیشنهاد داشت و تا آستانه پیوستن به این تیم پیش رفته بود.

جوانگرايي نامحسوس در استقلال

امير قلعه‌نويي از ماه‌ها پيش مكررا اعلام كرده بود تيمش را جوان خواهد كرد. با شروع فصل نقل‌وانتقالات به نظر مي‌رسد سرمربي استقلال كارش را در اين زمينه شروع كرده و مي‌كوشد تا ميانگين سني تيمش را پايين بياورد. تا اينجاي كار جدايي سه بازيكن نسبتا مسن از استقلال قطعي شده است. مهرداد اولادي و سياوش اكبرپور 30 ساله و نيكبخت واحدي 34 ساله رفتني شده‌اند تا در عوض سه بازيكن جوان‌تر رخت آبي به تن كنند. ميلاد فخرالديني 24 ساله،‌ سجاد شهباززاده 25 ساله و اميد ابراهيمي 27 ساله سه خريد قطعي آبي‌پوشان براي ليگ چهاردهم هستند كه اندكي ميانگين سني اين تيم را پايين كشيده است.

احمد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۰ ۱۵:۱۸
فتح الله دست بردار استقلال نیست و خودش را مالک این باشگاه میداند و تا زمانیکه بر نگردد مانند سالهای قبل از تمام توان , رانت ها و لابی با افراد مختلف استفاده میکند تا دوباره به مدیریت باشگاه برگردد چونکه جای دیگری برای او وجود ندارد . (234775)
دكتر نيك
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۳/۲۰ ۱۷:۲۹
أمير خان موفق ترين مربي ايران تا وقتي هست استقلال غم مخور ، چرا ميلاد مارو گرفتي ؟ (234788)