به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۱ - ۱۵:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۰۴ ساعت ۱۳:۴۸
کد مطلب : ۴۱۱۹۸۰

شکوری: نمی‌خواهم سرمربی پیکان شوم!

شکوری: نمی‌خواهم سرمربی پیکان شوم!
گروه ورزشی:قائم‌مقام باشگاه پیکان اعلام کرد که قصد سرمربیگری در این تیم ندارد و به زودی سرمربی جدید مشخص خواهد شد.به گزارش "ورزش سه"، شروع تمرینات پیکان زیر نظر ابراهیم شکوری حواشی زیادی را درباره این باشگاه تهرانی ایجاد کرده است. خودروسازان بعد از جدایی مجتبی حسینی هنوز سرمربی جدید را معرفی نکردند و اینکه قائم مقام باشگاه در روز اول با لباس ورزشی نفرات حاضر را تمرین داد، اتفاقاتی را به وجود آورد.

در چنین شرایطی ابراهیم شکوری اعلام کرد قصد سرمربیگری در پیکان را ندارد. او در حاشیه اختتامیه کلاس مربیگری در خصوص اینکه پیکان زیر نظر خودش تمرینات را شروع کرده، گفت:  ما باتوجه به فاصله 6 هفته ای که با شروع رقابت های فصل جدید لیگ داریم، تمرینات خودمان را آغاز کردیم و ظرف دو روز آینده سرمربی تیم هم انتخاب خواهد شد.وی در خصوص گزینه‌های سرمربیگری تیم فوتبال پیکان عنوان کرد: راجع به نفرات فعلا نمی‌خواهم صحبت کنم.

شکوری در پایان در پاسخ به این سوال که آیا قصد سرمربیگری در پیکان را دارد یا خیر گفت: نه، چنین تصمیمی را ندارم.با این حال باید منتظر ماند و دید نیمکت تیم تهرانی لیگ برتر چه اتفاقاتی را تجربه خواهد کرد. پیکانی‌ها هنوز روی گزینه خاصی به جمع‌بندی نرسیدند و از طرفی شکوری هم می‌گوید قصد سرمربیگری ندارد تا موضوع عجیب‌تر از قبل به نظر برسد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها