به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۱۸ ساعت ۱۲:۵۷
کد مطلب : ۴۱۴۷۹۱

خوشحالی عجیب مورینیو: زیر کولر بازی می‌بینم

خوشحالی عجیب مورینیو: زیر کولر بازی می‌بینم
گروه ورزشی:ژوزه مورینیو، سرمربی رم، چندان از محرومیتش ناراضی به نظر نمی‌رسد و دلیل این موضوع گرمای شدید هوا است.به گزارش "ورزش سه"، مورینیو برای سپری کردن تعطیلات تابستانی به پرتغال برگشته بود تا چند هفته را در کنار خانواده و به دور از هیاهوی فوتبال باشد. 

او حالا بار دیگر برای شروع تمرینات پیش فصل رم به ایتالیا برگشت و در فرودگاه پایتخت این کشور با استقبال هواداران این تیم و همچنین خبرنگارانی روبرو شده بود که منتظر بودند به سوال‌هایشان پاسخ دهد. این مربی پرتغالی در پاسخ به این سوال که آیا در انتظار هدیه‌ای از سوی مدیران رم در پنجره نقل و انتقالات تابستانی است گفت: «من انتظار هیچ چیز را ندارم. از این که به سر کارم برگشتم خوشحال هستم. من برای تعطیلات ساخته نشده‌ام. دوشنبه ساعت هشت صبح کار را شروع خواهیم کرد.»

بند فسخ 12 میلیون یورویی در قرارداد پائولو دیبالا باعث شده که بسیاری نگران جدایی او و پیوستنش به چلسی در این تابستان باشند اما مورینیو در این باره اظهار داشت: «من هیچ چیز درباره قرارداد نمی‌دانم. مشخصا همانطور که با همه بازیکنانم حرف می‌زنم، با دیبالا هم حرف زده‌ام.»او درباره این که آیا با آلوارو موراتا که در چند روز اخیر شایعه پیوستنش به رم منتشر شده هم حرف زده یا نه اضافه کرد: «نه، من با بازیکنان خودم حرف می‌زنم. علاقه‌ای به بازار نقل و انتقالات ندارم. من به زمین تعلق دارم، جایی که در آن کار می‌کنم.»

سرمربی رم همچنین تایید کرد که از او خواسته شده بود از دنیله چیفی، داور ایتالیایی، عذرخواهی کند تا محرومیت 10 جلسه‌ای کاهش پیدا کند و حالا باید دو بازی اول را از روی سکو ببیند.مورینیو در این باره گفت: «من از هیچ اتفاقی دیگر تعجب نمی‌کنم. با توجه به این گرما در ماه آگوست، ترجیح می‌دهم جای خوب و خنک و زیر کولر بنشینم تا این که بخواهم روی نیمکت حضور داشته باشم.»
برچسب ها: مورینیو
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها