به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۴/۲۳ ساعت ۱۰:۱۷
کد مطلب : ۴۱۵۷۳۹

دعوای علنی نکونام و گل‌محمدی بر سر یک بازیکن

دعوای علنی نکونام و گل‌محمدی بر سر یک بازیکن
گروه ورزشی: سعید عزت‌اللهی در عین حال که با تماس مدیران و مربیان پرسپولیس و استقلال مواجه شده، پیشنهاد تمدید قرارداد وایله را هم در جیب دارد. البته علاقه شماره شش سابق تیم‌ملی به همتای کنونی خود ریشه در گذشته دارد. نکونام فصل گذشته نیز رسما از پیشنهاد و تماس خود برای جذب سعید عزت‌اللهی در دوره هدایت فولاد خبر داده بود که البته نتیجه موردنظر را در پی نداشت.
 
با این حال حضور در استقلال باعث شد تا جواد نکونام یک بار دیگر شانس خود را برای خرید این لژیونر شاغل در لیگ دانمارک امتحان کند. با این حال سرمربی آبی‌ها شب گذشته اعلام کرد که باوجود درخواست او، باشگاه نتوانسته این بازیکن را جذب کند.
 
نکونام در حاشیه بازی دوستانه با پیکان در این خصوص گفت: سعید عزت اللهی و رضا اسدی را خواستیم، هر بازیکنی را خواستیم، نگرفتند. حتی بازیکن قرارداد دارد و سر تمرین نمی‌آید. می‌گویند بذارید دو، سه روز بگذرد، بازیکن می‌گیریم. از کجا می‌گیرید؟ تمام شد آقا! تیم باید سه هفته دیگر بازی کند. فردا هوادار از من نتیجه می‌خواهد. نتیجه چیست؟ نتیجه جذب بازیکن است.
 
این در حالی است که پیش‌تر رضا درویش نیز شایعه مذاکره پرسپولیس با عزت‌اللهی را تائید کرده و در عین حال گفته بود که تحت قرارداد بودن این بازیکن با وایله، مانع پرسپولیس بر سر جذب هافبک دفاعی تیم‌ملی است.
عزت‌اللهی در عین حال که با تماس مدیران و مربیان پرسپولیس و استقلال مواجه شده، پیشنهاد تمدید قرارداد وایله را هم در جیب دارد اما شخصا به دانمارک رفته تا شاید با دریافت رضایتنامه، مسیر یک تیم اروپایی دیگر را در پیش بگیرد.

البته قرارداد این بازیکن با وایله تا نقل و انتقالات زمستانی است و او در صورت عدم تمدید قرارداد، فرصت این را خواهد داشت تا در نیم فصل شخصا برای تیم بعدی خود تصمیم بگیرد.
مرجع : همشهری آنلاین
برچسب ها: سعید عزت اللهی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها