به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۱۰:۳۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۰۱ ساعت ۰۸:۳۷
کد مطلب : ۴۱۷۴۹۴
پیشنهادهایی از عربستان، انگلیس و شاید ایتالیا

حراج بزرگ: امباپه را چکش می‌زنند!

حراج بزرگ: امباپه را چکش می‌زنند!
گروه ورزشی: پاری سن به آنچه که به دنبالش بود، دست یافت. این باشگاه ستاره فرانسوی را از فهرست بازیکنان عازم تور پیش فصل در ژاپن خط زد و او را در لیست فروش قرار داد.
در حال حاضر چندین باشگاه وضعیت امباپه را زیر نظر دارند، اگرچه اکثر آن‌ها می‌دانند که خرید این یک رویای غیرممکن است چون اینطور به نظر می‌رسد که مهاجم اگر مجبور به ترک پاریس شود، فقط رئال مادرید را انتخاب می‌کند.
پاری سن ژرمن ادعا می‌کند امباپه با رئال مادرید از قبل به توافق دست یافته و قرار است در ژوئن 2024 قراردادش را به صورت رسمی امضا کند.

1900871
طبق گزارش مارکا، پیشنهاد مهمی از عربستان سعودی برای این مهاجم به زودی به دست مدیران پاری سن ژرمن می‌رسد. از نظر پیشنهاد مالی آن‌ها می‌توانند پاری سن ژرمن را راضی به فروش کنند اما مدیران باشگاه فرانسوی می‌دانند که او علاقه‌ای به حضور در لیگ عربستان سعودی ندارد. این باشگاه الهلال خواهد بود!
در هر صورت، پاری سن ژرمن هیچ کدام از پیشنهادات مشتریان جذب امباپه را به سرعت رد نمی‌کند و حتی با رئال مادرید که مانند گذشته رابطه صمیمانه‌ای ندارد، حاضر به مذاکره است.
در لیگ برتر چندین باشگاه وجود دارند که پیش از شروع جنجال بین بازیکن و باشگاه، پیشنهادات خودشان را ارائه کرده‌اند. طبق گفته مارکا، یکی از آن‌ها یونایتد است‌.
باشگاه دیگری که به امباپه علاقه دارد، تاتنهام است. ناصر الخلیفی و دنیل لوی مدتی است که در تماس بوده‌اند زیرا پی اس جی شرایط خرید هری کین سوال کرده است. رئیس تاتنهام نیز حاضر نیست کین را بفروشد. این بازیکن هم مانند کیلیان قراردادش در ژوئن 2024 به پایان می‌رسد.
1900872
چلسی آخرین باشگاه از انگلیس است که وضعیت خرید امباپه را بررسی کرده است. این باشگاه زیر نظر بررسی کمیته فرپلی یوفا قرار دارد و همچنین برای جذب این ستاره باید چند بازیکن را بفروشد.
در ایتالیا، پاری سن ژرمن می‌داند که تنها گزینه مناسب میلان خواهد بود.  این بازیکن قبلاً چندین بار گفته بود که اگر به سری A برود فقط پیراهن روسونری را می‌پوشد. همچنین هیچ پیشنهادی از سوی باشگاه ایتالیایی به پاریس نرسیده، زیرا آن‌ها نمی‌توانند با باشگاه‌های بزرگ اروپا برای جذب این بازیکن رقابت کنند.
و سپس مورد رئال مادرید حضور دارد، جایی که امباپه واقعاً می‌خواهد برود اما باشگاه اسپانیایی هیچ حرکتی انجام نمی‌دهد، طبق گزارش مارکا رئال فعلاً این کار را انجام نمی‌دهد، زیرا می‌داند که زمان به نفع آن‌ها در حال سپری شدن است.
برچسب ها: کیلیان امباپه
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها