به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۵
 
۲۴
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ساعت ۱۵:۴۹
کد مطلب : ۴۱۷۶۱
حمايت چهره شاخص جامعه روحانیت مبارز از روحاني

نواب: رأی به روحانی رفراندوم هسته‌ای بود

از هر بهانه‌ای برای تضعیف دولت استفاده می‌کنند
گروه سياسي: رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب با بیان اینکه کلیات مذاکرات هسته‌ای مورد تأیید مقام معظم رهبری است و از این رو دلواپسیم و دلواپسی‌هایی که مخالفان تیم مذاکره کننده عنوان می‌کنند با شعار تبعیت از رهبری معنی ندارد، گفت: خیلی روشن است که رأی به مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ به آقای روحانی، یک رفراندوم هم بود؛ آقای روحانی که گفته بود من می‌خواهم مذاکره کنم؛ گفته بود که علاوه بر آنکه سانتریفیوژ‌ها باید بچرخد، زندگی مردم هم باید بچرخد.
نواب: رأی به روحانی رفراندوم هسته‌ای بود
حجت‌الاسلام ابوالحسن نواب با خبرنگار ایلنا، با اشاره به شروع دور جدید مذاکرات هسته‌ای جمهوری اسلامی ایران با گروه ۱+۵، و مخالفت‌های برخی اشخاص و گروه‌های داخلی با تیم مذاکره کننده کشورمان، اظهار داشت: چون فضا سیاسی است و چون افراد با صداقت صحبت نمی‌کنند، آدم نمی‌تواند به نیتشان اطمینان داشته باشد. رئیس هیئت مدیره مرکز خدمات حوزه‌های علمیه، افزود: به هر حال تحریم ظالمانه‌ای در طول سال‌های گذشته به ایران تحمیل شده و تیم مذاکره کننده در حال تلاش هستند که این تحریم‌ها برداشته شود.

چهره شاخص جامعه روحانیت مبارز در گفت‌و‌گو با تأکید بر اینکه کلیات مذاکرات مورد تأیید مقام معظم رهبری هست و اگر مشکلی هم باشد خود ایشان عکس العمل مناسب را نشان می‌دهند، گفت: آقا (رهبری) دائما به کسانی که می‌خواهند مذاکرات را متوقف کنند، می‌گویند، مذاکرات باید با قدرت ادامه پیدا کند و مدام تأکید می‌کنند؛ به همین جهت، دلواپسیم و دلواپسی‌هایی که مخالفان تیم مذاکره کننده عنوان می‌کنند با شعار تبعیت از رهبری معنی ندارد.

عضو هیئت امنای جامعة المصطفی (ص) العالمیة، در تحلیل خود از مخالفت‌های مخالفان دولت با تیم مذاکره کننده کشورمان، گفت: من نمی‌خواهم
رهبری دائما تأکید دارند مذاکرات باید ادامه پیدا کند و از این جهت دلواپسی با شعار تبعیت از رهبری معنی ندارد
بگویم این‌ها به دنبال عدم پیشرفت مذاکرات، عدم رفع تحریم‌ها و در ‌‌نهایت کسب منافع اقتصادی هستند، بلکه من از منظر سیاسی مسئله را می‌بینیم که می‌خواهند یک طوری، رقیبشان را بزنند؛ به هر حال مخالفان دولت اعتدال از هر بهانه‌ای استفاده می‌کنند تا این دولت ضعیف شود.

نواب با تأکید بر اینکه مخالفان تیم سیاست خارجی دولت و مذاکره کنندگان کشورمان، فقط یک گروه اقلیتی هستند، گفت: اگر حتی کار به جای حساس کشید، رفراندوم برای همین کارهاست؛ از مردم نظر خواهی کنند و ببینند مردم ایران نظرشان به ادامه مذاکرات هست یا نیست؛ این خیلی روشن است که رأی به مردم در انتخابات ریاست جمهوری سال ۹۲ به آقای روحانی، یک رفراندوم هم بود؛ آقای روحانی که گفته بود من می‌خواهم مذاکره کنم؛ گفته بود که علاوه بر آنکه سانتریفیوژ‌ها باید بچرخد، زندگی مردم هم باید بچرخد.

عضو جامعه روحانیت مبارز، افزود: این تحریم‌های فعلی، دارد کشور را فلج می‌کند و می‌بینیم بسیاری از جوانان بیکار هستند؛ خانواده‌هایی که منجر به طلاق می‌شود و یک رکن طلاق هم همین بیکاری است. نواب خطاب به مخالفان تیم مذاکره کننده گفت: اگر حرفی دارند بیایند بزنند و انتقاد سالم کنند اما تخریب و تهمت کار درستی نیست. رئیس دانشگاه ادیان و مذاهب، گفت: البته ما نمی‌گوییم همه مشکلات کشور با رفع تحریم حل می‌شود؛ ما مسائل داخلی هم داریم؛ اقتصاد مقاومتی هم باید پیش برود؛ و حرف‌های مقام معظم رهبری هم مورد توجه باشد.

یسنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۶:۱۱
ایشون گفتنه اند:"من نمی‌خواهم بگویم این‌ها به دنبال عدم پیشرفت مذاکرات، عدم رفع تحریم‌ها و در ‌‌نهایت کسب منافع اقتصادی هستند"
دقیقا منظورش همینه.
مرسی (227177)
علیرضا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۸:۱۱
ایشون یه عضو جامعه روحانیته شجونی هم یه عضو حرف زدن ایشان کجا و حرف زدن اون یارو شجونی کجا. ارزوی مرگ اقای نواب رو نکنه این شوجونی...! (227209)
نادر
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۲۰:۳۱
ببخشید این شجونی کیه اونوقت (227236)
معلم
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۶:۳۰
از بهار نیوز کمال تشکر داریم و بیش شک آزاد ترین رسانه است و من هر روز مخاطب این رسانه صادق و ازاد هستم.و نظرات موافق و مخالف و انتقاد ها را منتشر می کند.
بهار مچکریم.
کاش می شد همه چی برای مردم شفاف گفته شود تا کارنامه آقایان بیش از پیش
اشکارتر شود.
مردم انرژی هسته ای با صلح و سازش و تعامل جهانی می خواهند.مسولین باید واقع بین و و به دنبال منفعت همه کشور بدور از شعارگویی آنهم نه برای خود بلکه برای دیگران باشند. (227182)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۶:۳۶
خوب اگه اینطوره که مردم با عدم انصراف از یارانه نشون دادند رایشون رو از روحانی پس گرفتند. (227187)
سارا
Romania
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۷:۲۷
خواهشن اسم خودتو نزار هموطن. (227197)
جمشيد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۸:۵۷
حذف يارانه ،حربه وسوژه اي بود،كه شماها هموطن نما براي تخريب دولت ،انتظار مي كشيديد. گرچه اين ميراث شوم دولت تحميليتان بود.مردم مي گويند همه بايد حذف شوند. (227216)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۲۰:۰۴
خوب تضارب ارا یعنی همین دیگه .ما با هم تفاو ت دیدگاه داشته باشیم ودر عین حال ایران برای همه ایرانیان باشه . (227233)
یسنا
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۷:۴۴
مردم انصراف ندادند چون ذهنیتی بدی از دولتهای نهم و دهم داشتند.دولتی که دم از عدالت محوری میزد و نیز میگفت پاک ترین دولت تاریخ ایرانه ولی بزرگترین اختلاسهای تاریخ ایران در اون رخ داد،کارت هدیه های 50و 100 میلیونی،دزدی 10 هزار میلیاردی بابک زنجانی و ...سابقه بدی رو در ذهن مردم ایجاد کرده بود.
پس طبیعی بود که مردم اعتماد نکنند و انصراف ندهند! (227202)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۲۰:۰۳
یعنی به روحانی رای دادند ولی اعتمادبهش ندارند که پول یارانه ها رو کجا مصرف کنه؟ (227232)
مینای خرد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۸:۰۵
پاسخ به هموطن :تو کشور ما خیلی چیزا با جاهای دیگه فرق داره منم مجدد برای یارانه ثبت نام کردم یارانه کمتر از پنج درصد درآمد ثابتمه اما حتی اکه حقوقم هم قطع بشه رایم روپس نمی گیرم (227207)
فرزند روح الله
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۲۱:۰۵
آقای هموطن
دمت گرم
اصطلاحا به کار شما میگن جواب نقضی
یعنی اگر از رای 50 درصدی میشه نتیجه گرفت نه به تیم قبلی را
از ثبت نام داوطلبانه 72 میلیون نفری که میشه حدود 90 درصدی میشه نتیجه گرفت که مردم رای منفی به التماسهای دولت دادند و اگر چنین نیست، که نیست پس نتیجه گیری اولی هم غلط است. احسنت بر شما (227244)
روح الله - مشهد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۲۲:۳۷
اگه شکم ماهم مثل امثال تو که صبح تاشب تواین سایت پاتوق داری و علیه دولت مطلب میذاری سیربود،ماهم انصراف میدادیم بچه جون!!!!!!!!!!!! (227256)
جواب هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۸:۰۶
طرفداران اقای روحانی دیدشان خیلی بلند است اختلاسهای میلیاردی غارت صندوق بیمه تامین اجتماعی ان چک های میلیاردی دلاری بابک زنجانی وان پولهای میلیاردی برای تاسیس دانشگاه شخصی وان لشکر کشی با هزینه ی میلیارد دلاری دولت دهم ب ه کشورهای خارج باعث شد مردم دچار مشکلات اقتصادی شوند از یارانه انصراف ندهند نه اینک رای شان را از اقای روحانی پس گیرند (227208)
هموطن
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۲۰:۰۲
یعنی اقای روحانی بدون در نظر گرفتن شرایط مردم که گفتی ،اینقدر اصرار به انصرافشون داشت؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟ (227230)
خوشحال
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۹:۲۸
سایت محترم بهار:اگر ممکنه این حقیقت ناب را باخط طلا در میدان فاطمی جهت اطلاع دیگران نصب فرمایید.با درود (227221)
پردیس
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۱۹:۳۰
اگر مبنای فکری این بزرگوار درست باشد ,شاید ..اما رأی ما یک نه خیلی بزرگ و پررنگ به اصولگرایان طرفدار جنگ بود که در این هشت سال گذشته با اختلاس های بسیار سنگین مأوایی بیرون از تهران درست کردند که زمان جنگ و دود و آهن فرار کنند و مردم بیچاره را قربانی کنند !میگویید نه سری به فیروز کوه بزنید ببینید چه مجتمع و ساختمان هایی شیکی درست کردند که بیشتر نمایندگان همین مجلس هم در آن شریکند .ما آدرس دادیم بهار جان گزارش از شما. (227223)
همشهری
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۲۰:۰۳
این قیاس ها درست نیست
شعار با عمل
هر گاه از ورود سلایق مختلف جلوگیری شد ما با همین بدبختی وفساد های اعلامی روبرو بودیم
گفته های آقای نقویان را یک بار مرور کنید خیلی عالی گفته است (227231)
عشق احمدي نژاد
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۲۱:۳۴
چرا نميخاين قبول كنين . خب راس ميگه دگه . اگه روحاني اون حرفو گفته وراي آورده . ايم حرفم گفته و راي نياورده .... البته درصد آرا فرق ميكنه اگه زحمتي نيس خودتون حساب كنين ..البته نه مثل سال 88 هاااااا
بازم نميزاري ولي خودت بخون (227247)
محمدی
Iran, Islamic Republic of
۱۳۹۳/۰۲/۲۳ ۲۳:۲۱
با توجه به اینکه نقطه نظرات مخالفان مذاکرات هسته ای شفاف نیست واصولا نمیگن علت مخالفت ها چیست (مذاکره توسط مقام رهبری تائیدشده) بنابراین حمایت از تیم مذاکره کننده وظیفه بلاشرط مردم است (227261)