به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۰۴ ساعت ۱۱:۲۰
کد مطلب : ۴۱۸۲۴۸

بهترین هتل های ایران را بشناسید

گروه گردشگری: اگر شما هم مثل اغلب گردشگران هتل را برای اقامت انتخاب می‌کنید، بهتر است بهترین هتل های ایران را بشناسید.
بهترین هتل های ایران را بشناسید
هتل‌هایی که در ادامه معرفی می‌کنیم از جمله لوکس‌ترین و مجهزترین‌ها در سراسر کشور هستند. در این مطلب داستان خود را با معرفی هتل اسپیناس پالاس تهران آغاز می‌کنیم. سپس سری به دیگر شهرهای ایران زده و برخی از معروف‌ترین هتل‌های آن‌ها را معرفی خواهیم کرد.

هتل اسپیناس پالاس تهران
هتل اسپیناس پالاس تهران که در شمال غرب تهران قرار دارد، به لطف ارائه‌ی خدمات و امکانات رفاهی ویژه و موقعیت مکانی ایده‌آل بدل به اولین انتخاب اغلب مسافران این شهر شده است. با اقامت در این هتل می‌توانید از دو منظره‌ی شهر تهران و کوه‌های شمال بهره‌مند شوید. این هتل با 400 اتاق مجهز و مجلل، در 20 طبقه، با بهترین خدمات از مهمانان خود پذیرایی می‌کند. وجود رستوران‌های متنوع در هتل اسپیناس پالاس یکی از نقاط قوت مهم آن تلقی می‌شود. از جمله رستوران‌های واقع در این هتل می‌توان به رستوران دیبا، لاتون و رستوران اسکای لانژ اشاره کرد. در این رستوران‌ها انواع غذاهای ایرانی و فرنگی با بهترین کیفیت سرو می‌شوند.
اگر وجود امکاناتی هم‌چون سالن ورزشی، استخر، سالن ماساژ، مرکز خرید و ... در یک هتل برایتان اهمیت دارد، اسپیناس پالاس می‌تواند نیازهای شما را به خوبی برآورده کند. این هتل در سعادت آباد تهران، میدان بهرود و خیابان عابدی واقع شده است.



بهترین هتل‌های کیش
کیش یکی از شهرهای مهم گردشگری در ایران بوده و از این رو هتل‌های بسیاری در این شهر دایر شده‌اند. برخی از بهترین هتل‌های این جزیره‌ی زیبا را در ادامه معرفی کرده‌ایم.
•    هتل ترنج کیش: هتلی با طراحی زیبا و اصیل ایرانی‌ست. این هتل سوئیت‌های مختلفی داشته و سوئیت امپریال آن با امکاناتی هم‌چون وان جکوزی که در تراس قرار دارد، از بهترین سوئیت‌ها تلقی می‌شود. در این تراس می‌توانید از منظره خلیج فارس و غروب آفتاب لذت ببرید.
•    هتل داریوش کیش: معماری جذاب این هتل باعث شده بسیاری آن را با نام تخت جمشید کوچک ایران بشناسند. استفاده از نمادهای تخت جمشید و تندیس‌های آن زیبایی و شکوه خاصی به این هتل بخشیده است.
•    هتل مارینا کیش: با اقامت در این هتل پنج ستاره از امکانات متنوعی هم‌چون مجموعه‌ی آبی، سالن اسپا تخصصی، رستوران و ... بهره‌مند خواهید شد. گفتنی‌ست که این هتل بندرگاه اختصاصی خود را دارد.

بهترین هتل‌های اصفهان
برخی از بهترین هتل های ایران در شهر اصفهان واقع شده‌اند. اصفهان سالانه میزبان گردشگران بسیاری از نقاط مختلف جهان بوده و بسیاری از این مسافران هتل‌های زیر را برای اقامت در این شهر انتخاب می‌کنند.
•    هتل عباسی اصفهان: از قدیمی‌ترین هتل‌های اصفهان، ایران و حتی جهان که بیش از 400 سال قدمت دارد. هتل عباسی، که در گذشته با عنوان کاروانسرای عباسی شناخته می‌شده است، امروزه در لیست لوکس‌ترین و بهترین هتل‌های ایران قرار دارد.
•    هتل پیروزی اصفهان: این هتل چهار ستاره با امکاناتی هم‌چون مجموعه آبی و دیگر خدمات رفاهی، توانسته جایگاه قابل قبولی را در نگاه مسافران این شهر به خود اختصاص دهد.
•    هتل آسمان اصفهان: اگر دوست دارید در نزدیکی کلیسای وانک، پل خواجو، پل فلزی و ... اقامت کرده و دسترسی آسانی به این اماکن گردشگری داشته باشید، هتل آسمان محل اقامت ایده‌آلی برای شما خواهد بود. رستوران گردان از جمله امکانات جذاب و به‌یادماندنی این هتل است.



بهترین هتل های شیراز
به شیراز سفر کنید و از حضور در اماکن تاریخی آن لذت ببرید. با سفر به شیراز در فصل بهار در عطر بهارنارنج‌ها غرق شوید و سفری رویایی را تجربه کنید. برای داشتن تجربه‌ای هر چه بهتر در این سفر، می‌توانید در یکی از هتل‌های زیر اقامت کنید.
•    هتل بزرگ شیراز: با اقامت در این هتل از مجموعه‌ی آبی بی‌نظیر آن لذت ببرید. غذا خوردن در رستوران هتل بزرگ شیراز با چشم‌اندازی 360 درجه نیز می‌تواند تجربه‌ای جذاب و به‌یادماندنی برایتان باشد.
•    هتل زندیه شیراز: تنوع در طراحی اتاق‌ها (لوکس، پرزیدنت، زندیه، قاجاریه و ...) یکی از ویژگی‌های مهم این هتل است. از جمله امکانات مهم هتل زندیه می‌توان به کافی‌شاپ، انواع رستوران، مجموعه ورزشی و دیگر امکانات رفاهی و تفریحی اشاره کرد.
•    هتل پارس شیراز: هتلی 5 ستاره و واقع در خیابان کریم‌خان زند که امکانات متنوعی از جمله مجموعه‌ی آبی، سالن ورزشی، رستوران و ... را در اختیار مهمانان قرار می‌دهد.

بهترین هتل های یزد
ممکن نیست به اولین شهر خشتی جهان سفر کنید و بتوانید تمام اماکن تاریخی آن را طی یک یا دو روز ببینید. به همین دلیل بهتر است با اقامتی چند روزه در یکی از هتل‌های زیر، برای گشت‌وگذار در این شهر تاریخی برنامه‌ریزی کنید.
•    هتل داد یزد: پذیرایی رویایی و حرفه‌ای باعث شده هتل داد بتواند گواهینامه‌ی بهترین مهمانداری را از کشور آلمان دریافت کند. هتل داد که در گذشته یک کاروانسرا بوده است، پس از بازسازی و افزودن امکانات جدید هم‌چون سالن ورزشی و مجموعه آبی به یک هتل 4 ستاره بدل شده است.
•    هتل ارگ جدید یزد: این هتل به‌خوبی توانسته با تلفیق مدرنیته و معماری سنتی فضایی جذاب و آرام را برای مهمانان فراهم کند.

رزرو بهترین هتل‌های ایران در فلای تودی
برای رزرو اتاق در هتل اسپیناس پالاس تهران و دیگر هتل‌های برتر ایران، می‌توانید از سیستم رزرواسیون فلای تودی استفاده کنید. با مقایسه‌ی هتل‌ها از نظر امکانات، قیمت، موقعیت مکانی و ...، کارشناسان ما بهترین گزینه‌ها را برای اقامت در شهرهای مختلف ایران در اختیارتان قرار خواهند داد. رزرو اینترنتی هتل در کم‌ترین زمان، دریافت تخفیف‌های ویژه و پشیتبانی 24 ساعته از جمله مزایای دریافت خدمات از فلای تودی است. شما هم‌چنین در وبسایت می‌توانید شرایط و قوانین اقامت، ساعات تحویل و تخلیه اتاق و دیگر شرایط مهم در هتل‌های مختلف را به صورت آنلاین مطالعه کرده و با خاطری آسوده سفر خود را آغاز کنید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها