به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۰:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۰۹ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۴۱۹۱۵۷

راه رفتن روی طناب در ارتفاع ۱۸۵ متری /فیلم

راه رفتن روی طناب در ارتفاع ۱۸۵ متری /فیلم
گروه فیلم: جان رز، قهرمان اسلک لاین جهان، طولانی‌ترین اسلک لاین بین ساختمانی با نور LED را در یکی از نمادین‌ترین نشانه‌های معماری قطر طی کرد. به گزارش فرارو، جان رز، ورزشکار استونیایی و قهرمان ۳ دوره اسلک لاین جهان، با شعار خود، "همه چیز سخت است قبل از اینکه آسان باشد"، طولانی‌ترین راهپیمایی LED جهان "اسپارک لاین" را که در امتداد برج‌های باشکوه کاتارا هلالی شکل قطر در لوسیل قرار داشت، با موفقیت پشت سر گذاشت.

طولانی‌ترین اسلک لاین تک‌ساختمانی با نور LED، اسپارک لاین نامیده می‌شود، زیرا چراغ‌های LED اجازه می‌دهند تا خط در شب برق بزند.ورزشکار ردبول، با نور LED بین دو ساختمان منحنی که هتل‌های رافلز و فیرمونت دوحه را در خود جای داده بودند راه رفت. به گزارش رسانه‌های خبری قطر، اگرچه رز با اعمال جسورانه و شاهکار‌های اسلک لاین بیگانه نیست، اما این بالاترین پیاده روی شهری او بود.

وی بر فراز منظره شبانه پر زرق و برق قطر در ارتفاع بیش از ۱۸۵ متری معلق بود و آن را به مرتفع‌ترین اسلک لاین شهری در امتداد خط ۱۵۰ متری تبدیل کرد و تسلط خود را در این ورزش چالش برانگیز به نمایش گذاشت.
این ورزشکار اهل استونی درحالی که با وزش باد دست و پنجه نرم می‌کرد این چالش را بین شب و سحر تکمیل کرد.جان روز یک ورزشکار بین المللی است که در سرتاسر جهان چنین حرکات شگفت انگیزی انجام می‌دهد، از جمله یکی بین دو کوه در قزاقستان و روی شیر‌ها و فیل‌ها در کنیا.
برچسب ها: اسلک لاین قطر
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها