به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۵/۱۵ ساعت ۱۲:۴۰
کد مطلب : ۴۲۰۳۱۱
اعتقاد ژاوی

بارسا این بازیکن را بگیرد، قهرمان اروپا می‌شود

بارسا این بازیکن را بگیرد، قهرمان اروپا می‌شود
گروه ورزشی: اخیرا خوان لاپورتا، رئیس بارسلونا، در مصاحبه ای گفت که هدف اصلی آنها در فصل پیش رو فتح دوباره لالیگاست و به اندازه کافی قدرت دارند تا از عنوان خود دفاع کنند اما او در مورد لیگ قهرمانان محتاطانه حرف زد و گفت قهرمانی در این رقابت ها بسیار سخت است ولی تلاش می کنند بر خلاف دو فصل گذشته از دور گروهی بالا بیایند.
1886925
ژاوی اما معتقد است بارسا به یک شرط در لیگ قهرمانان نیز مدعی بزرگ خواهد بود و آن هم جذب برناردو سیلواست. او خرید این ستاره پرتغالی را در اولویت قرار داده و از لاپورتا خواسته تا هر طور شده او را به خدمت بگیرد.
این پرتغالی از بهترین های سیتی در فصل گذشته لیگ قهرمانان بود و کمک کرد سیتی برای اولین بار در تاریخش قهرمان اروپا شود. در واقع کیفیت و تجربه او به بارسا کمک می کند تا تیمی بسیار رقابتی تر شود.
ژاوی معتقد است که با برناردو و گوندوگان، قهرمانان فعلی اروپا، کار بارسا در لیگ قهرمانان راحت تر خواهد شد و انها می توانند رویاپردازی کنند.
1905638
برناردو تا 2025 با سیتی قرارداد دارد و پپ گواردیولا تحت هیچ شرایطی نمی خواهد او را از دست بدهد. دیروز فابریتزیو رومانو ادعا کرد که سیتی برای برناردو با بارسا، پی اس جی و هیچ باشگاهی مذاکره نخواهد کرد و روی او هیچ قیمتی نگذاشته اند.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها