به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۷ - ۰۲:۱۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۰۸ ساعت ۱۶:۰۰
کد مطلب : ۴۲۵۲۰۰
خبری از خرید جدید نیست

آب یخ روی امید هواداران رئال

آب یخ روی امید هواداران رئال
گروه ورزشی: به نقل از مارکا، هیچ بحثی وجود ندارد و رئال مادرید در سه روز باقی مانده از بازار تابستانی هیچ بازیکن جدیدی جذب نخواهد کرد. این از هفته‌ها پیش مشخص بود و تنها مصدومیت کورتوا نقشه راه طراحی شده در رئال را با آمدن کپا تغییر داد. نه مصدومیت ادر میلیتائو و نه مشکل عضلانی وینیسیوس باعث نشده که رهبران رئال حتی اندکی از رویکرد خود فاصله بگیرند.
1917809
هنگامی که بلینگام، براهیم، ​​خوسلو، فران گارسیا و آردا گولر وارد رئال شدند، به علاوه دروازه‌بان چلسی، در باشگاه به روی خریدهای بعدی بسته شد. رئال درهای خود را فقط برای خروج اودریوسولا و رینیر ژسوس باز خواهد کرد. اولی، به رئال سوسیداد و دومی در جستجوی مقصدی که هنوز نامشخص است.
عدم وجود شماره 9 پس از جدایی کریم بنزما، باعث شکل‌گیری شایعات زیادی درباره احتمال ورود مهاجمان جدید از جمله کیلیان امباپه شد اما رئال در نهایت تصمیم گرفت هیچ پیشنهادی برای امباپه به پی اس جی ندهد و روی مهاجمان فعلی خود حساب کند.

1915629
شایعه و گمانه‌زنی در مورد خرید مهاجم زیاد بوده، اما حقیقت این است که رئال نه برای امباپه و نه هیچ مهاجمی در این سه روز باقی مانده اقدام نخواهد کرد. خواهیم دید که آیا امباپه در نهایت قرارداد خود با پاریس را تمدید می‌کند (چیزی که مادریدی‌ها از آن شگفت زده نمی‌شوند) یا خیر. مدیران رئال بسیار مراقب بوده‌اند که قدم‌های نادرستی در راه جذب مهاجم برندارند یا بهتر بگوییم، اصلا قدمی برندارند.
1913773
با جدایی غیرمنتظره کریم بنزما (اگرچه او دو هفته قبل از جدایی‌اش روی این موضوع تاکید کرده بود) رئال مادرید در جستجوی جانشین احتمالی او دست به کار دیوانه‌وار نزد. مدتی گزینه هری کین در نظر گرفته شد، اما او به دلیل سن و سال و هزینه انتقالی که به سختی قابل استهلاک بود، بلافاصله کنار گذاشته شد.
پس از آن، رئال دیگر برای جذب جانشین بنزما فکر نکرد و هیچ تماس مستقیمی با پاری سن ژرمن و امباپه حداقل به صورت رسمی وجود نداشت. طبق گزارش مارکا، اگر این مهاجم تمدید نکند، تنها در این صورت و در تاریخ 2 ژانویه 2024 ممکن است رئال باب مذاکره با او برای تابستان بعد را باز کند.
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها