به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۱۵ ساعت ۱۳:۳۱
کد مطلب : ۴۲۶۵۳۰

حمایت زیرپوستی کارواخال از رئیس جنجالی

حمایت زیرپوستی کارواخال از رئیس جنجالی
گروه ورزشی:دنی کارواخال در مورد اقدام جنجالی لوئیس روبیالس هنگام اهدای مدال قهرمانی جهانی به جنی هرموسو حرف زد و در پایان گفت بهتر است همه چیز را به مراجع قضایی واگذار کنیم.به گزارش "ورزش سه"، نظرات در مورد موضوعی که هفته‌هاست به موضوع انتقادی اصلی فوتبال اسپانیا تبدیل شده، ادامه دارد: اقدام غیرمنتظره و بی معنی که لوئیس روبیالس پس از فینال جام جهانی در استرالیا با جنی هرموسو انجام داد. حرکتی که سر و صدای زیادی به راه انداحت و تقریباً همه طرف هرموسو را گرفته‌اند و فیفا نیز روبیالس را سه ماه تعلیق کرد. با این حال او هنوز از پست ریاست فدراسیون فوتبال توسط وزارت ورزش اسپانیا رسما برکنار نشده است.

یکی از حامیان اندک روبیالس، دنی کارواخال است. ملی پوش اسپانیایی رئال مادرید در مصاحبه با اوندا سرو گفت: «ما در بیانیه رسمی تیم ملی، اذعان کردیم که رفتار روبیالس مناسب نبود. در نهایت ولی نهادهای قانونی وجود دارند که در حال بررسی این موضوع هستند که آیا جنی هرموسو واقعاً قربانی چیزی است که در حال بررسی است یا خیر. به خصوص که او هنوز خودش هیچ شکایت رسمی از روبیالس نکرده است.»

کارواخال ادامه داد: «ما در حاشیه می‌مانیم و افرادی هستند که باید تصمیم بگیرند و اگر کسی مقصر یا قربانی باشد، مشخص می‌شود. ما نمی‌توانیم خودمان موضع‌گیری کرده و یک طرف را محکوم کنیم، بدون اینکه واقعاً بدانیم چه اتفاقی افتاده یا چه چیزی بینشان بوده است یا خیر. برای مثال تا امروز، جنیفر هیچ شکایتی نکرده است.»
برچسب ها: فوتبال زنان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها