به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۲۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۶/۲۶ ساعت ۱۵:۱۰
کد مطلب : ۴۲۸۵۹۹
اروپا هم لرزید!

ناگهان جدی شد: بازگشت نسخه ترسناک بارسلونا

ناگهان جدی شد: بازگشت نسخه ترسناک بارسلونا
گروه ورزشی: تنها پس از پنج هفته از لالیگا، خریدهای جدید تابستانی بارسا نشان داده اند که حساب کردن روی آن‌ها سودآور بوده است. به جز اینیگو مارتینز، که هنوز نتوانسته در ترکیب ثابت برای خود جای محکمی پیدا کند و در این راه البته مصدومیت او نیز دخیل بوده، دیگر بازیکنان جدید تبدیل به قهرمانان بارسا شده اند.
1926216
در بازی دیشب مقابل بتیس (5-0)، هر دو ژوائو (فلیکس و کانسلو) اولین بازی خود را به عنوان شروع کننده انجام دادند و حضوری درخشان و نقشی غیرقابل انکار در پیروزی آبی و اناری ها داشتند. 
در گل اول، کانسلو نزدیک به میانه های توپ ربایی کرد و همان توپ در نهایت به فلیکس ختم شد که به پشت دروازه پس از دریافت پاس از اوریول رومئو، یکی دیگر از چهره های جدید، توانست گل نخست خود و بارسا را به ثمر برساند. شادی بعد از گل او نیز در نوع خود جالب بود. ستاره اسیر در اتلتیکو در اولین بازی خود به عنوان بازیکن ثابت در بارسا درخشد و گل زد.
1926215
فلیکس در گل دوم نیز مشارکت داشت و اجازه داد توپ از بین پاهایش عبور کند تا یک پاس گل تماشایی برای لواندوفسکی فراهم شود. 
در پنجمین و آخرین گل بازی، ژوائو کانسلو دوباره ظاهر شد و یک حرکت انفرادی باورنکردنی را با یک شوت تماشایی تمام کرد. به این ترتیب، مدافع کناری پرتغالی اولین بازی خود را به عنوان گلزن برای بارسلونا انجام داد، درست مانند کاری که ژوائو فلیکس در نیمه نخست انجام داده بود.
1926217
یکی از قابل توجه ترین خریدهای بارسا در بازار تابستان، ایلکای گوندوگان بوده است. اگرچه هافبک آلمانی به دلیل ناراحتی از ناحیه کمر مقابل بتیس از ابتدا به میدان نرفت (دقیقه 63 به جای رومئو وارد میدان شد)، اما پیش از این در بازی قبلی بارسا در لالیگا با دو پاس گل درخشیده بود. یکی از پاس های او در دقایق پایانی بازی برابر کادیز به مقاومت حریف پایان داد و پدری توانست آن را گل کند.
1926214
از خریدهای جدید بارسا که بگذریم، باید به درخشش پدیده 16 ساله جدید بارسا یعنی لامین یامال، جوان‌ترین بازیکن تاریخ بارسا در لالیگا، نیز اشاره کرد که تاکنون دو پاس گل داده است. وینگر جوان اگرچه هنوز گلزنی نکرده، اما ثابت کرده است که یک فوتبالیست متفاوت در فاز تهاجمی تیم ژاوی است. درخشش و اعتماد به نفس او در پیروزی‌های بارسا در ابتدای فصل بسیار مهم بوده است.
1926083
بارسا با برد درخشان دیشب موقتا به صدر جدول رفت و حالا خود را مهیای پذیرایی از آنتورپ بلژیک در هفته اول لیگ قهرمانان می کند. بارسلونا خیلی زود چهره‌ای واقعی و ترسناک به خود گرفته و حالا ژاوی می خواهد نشان دهد که بارسا بر خلاف دو سال گذشته در اروپا نیز تیمی مدعی و وحشت‌آفرین دارد.
برچسب ها: بارسلونا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها