به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۴:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۰۲ ساعت ۱۰:۱۹
کد مطلب : ۴۲۹۸۲۹

جانشین وحید امیری در بازی با الدحیل کیست؟

جانشین وحید امیری در بازی با الدحیل کیست؟
گروه ورزشی: بدترین خبر ممکن برای هواداران پرسپولیس پس از شکست این تیم مقابل النصر مصدومیت جدی وحید امیری بود.وحید امیری چپ پا به عنوان مهاجم سایه نقش کلیدی برای پرسپولیس دارد. او به خاطر ظرفیت تنفسی بالا و به رغم ۳۵ ساله شدن، دوندگی فراوانی داشته و بهترین عنصر در پرس مدافعان حریف به شمار می رود.
 
کاپیتان پرسپولیس به دلیل هوش بالا و سابقه بازی در خط میانی، اغلب از خط حمله جدا شده، عقب آمده و به بازیسازی و طراحی حمله همبازیانش کمک شایانی می کند. هماهنگی وحید امیری و مهدی ترابی در سمت چپ زمین پرسپولیس نیز ستودنی و بی مثال است و یکی از دلایل دبل قهرمانی فصل گذشته به شمار می رود.

جالب آن که در طول مسابقه نیز همچون بازی با النصر هرگاه یحیی گل محمدی بخواهد تیمش را تهاجمی تر کند، امیری به عنوان آچار فرانسه پرسپولیس به سمت چپ خط دفاع رفته و جانشین علی نعمتی می شود تا این تیم آهنگ تهاجمی تری به خود بگیرد.حالا مصدومیت و غیبت وحید امیری در دیدار حساس با الدحیل آن هم درست پس از شکست برابر النصر عربستان، تبدیل به دلمشغولی جدید یحیی گل محمدی شده است. هنوز سرمربی پرسپولیس نتوانسته است جانشین این بازیکن خوش اخلاق و زحمتکش را پیدا کند.
مرجع : خبرورزشی
برچسب ها: وحید امیری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها