به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۹ - ۱۴:۴۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۶ ساعت ۱۷:۲۰
کد مطلب : ۴۳۶۳۸۵

گواردیولا: برنده شدن مقابل یونایتد مهم نیست

گواردیولا: برنده شدن مقابل یونایتد مهم نیست
گروه ورزشی: سرمربی منچسترسیتی عقیده دارد منچستریونایتد علیرغم مشکلاتی که دارد، همیشه یک رقیب سرسختی است.به گزارش ایسنا ، یونایتد در سه بازی گذشته در تمام رقابت‌ها برنده شده است و توانسته برابر برنتفورد، شفیلد یونایتد و کپنهاگن در لیگ قهرمانان به پیروزی برسد. گلزنی مشکل اصلی شیاطین سرخ در این فصل بوده است. راسموس هویلوند، مهاجم جدید این تیم هنوز در لیگ برتر موفق به گلزنی نشده است و مارکوس رشفورد سایه‌ای از بازیکنی است که فصل گذشته ۳۰ بار گلزنی کرد.
 
پپ گواردیولا در کنفرانس مطبوعاتی پیش از بازی با یونایتد گفت: بازی با یونایتد همیشه مهم است. یونایتد همیشه حریف سرسختی بوده است. سیتی با شکست ۲ بر یک برابر برایتون به مسیر پیروزی بازگشت. منچسترسیتی به دنبال تبدیل شدن به اولین تیمی است که چهار عنوان پیاپی قهرمانی در لیگ برتر را کسب می‌کند.  آخرین باری که دو تیم به مصاف یکدیگر رفتند، در ماه ژوئن بود که سیتی با شکست یونایتد جام حذفی را بالای سر برد و در ادامه با برتری برابر اینتر سه گانه را تکمیل کرد.

برنده شدن مهم نیست
گواردیولا درباره این دیدار اضافه کرد: این بازی شبیه فینال جام حذفی یا بازی‌های آخر فصل و فینال نیست که قهرمانی یا عدم قهرمانی در لیگ برتر را مشخص می کند. با این حال ما فقط ۹ بازی انجام داده‌ایم و ۸۷ امتیاز دیگر در این فصل وجود دارند. باید تمرکز داشته باشیم و با تمام توان برابر یونایتد قرار گیریم. صحبت درباره قهرمانی خیلی زود است.  فقط ۹ بازی انجام دادیم و اتفاقات زیادی رخ خواهد داد.

ما فصل قبل در فوریه و مارس چند امتیاز عقب بودیم و در نهایت توانستیم قهرمان شویم. می‌خواهم ببینم ذهنیت ما روز یکشنبه در اولدترافورد چگونه است. ما بردهای زیادی کسب کرده‌ایم. بحث برنده شدن در حال حاضر مطرح  نیست. من می خواهم ذهنیت مناسبی از بازیکنانم در این دیدار ببینم.منچستریونایتد با پیروزی برابر کپنهاگن به طور موقت خود را از بحران خارج کرد. شیاطین سرخ که در هفته سوم دور گروهی لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه خانگی از تیم دانمارکی پذیرایی می‌کردند، با یک گل به پیروزی دست پیدا کردند. تک گل این بازی را هری مگوایر به ثمر رساند.
برچسب ها: پپ گواردیولا
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها