به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۵:۱۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۰۹ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۴۳۶۸۹۰

ضرب و شتم بیمارِ روی تخت به دست پزشک/فیلم

ضرب و شتم بیمارِ روی تخت به دست پزشک/فیلم
گروه فیلم: یک پزشک هندی وقتی متوجه شد که یک بیمار، بیماری جدی و مسری خود را از او پنهان کرده نتوانست خود را کنترل کند و او را به شدت مورد ضرب و شتم قرار داد.به گزارش فرارو،پس از انتشار ویدئویی از ضرب و شتم و فحش دادن او به بیمار، این پزشک هندی از کار اخراج شد.
 
وب‌سایت ایندیا تودی گزارش داد این بیمار ۴۵ ساله برای درمان شکستگی استخوان به بیمارستان دولتی مهاراجا یشوانترائو منتقل شد، اما به یکی از اعضای کادر درمان نگفت که به ویروس اچ‌آی‌وی مبتلاست. به همین دلیل این پزشک او را به باد کتک گرفت.
 
پزشک در این ویدئو بار‌ها به بیمار سیلی می‌زند و به او توهین می‌کند. بیمارستان پس از انتشار ویدئوی این حادثه، مجبور به شفاف سازی این موضوع شد و توضیح داد که دکتر شوکه شده است، به خصوص که بیمار تمام کادر پزشکی را در معرض خطر ابتلا به ویروس اچ آی وی قرار داده است.دولت مجبور شد علیه این پزشک اقدامات تنبیهی انجام دهد و ناظر بیمارستان مهاراجا یشوانترائو، برامندرا تاکور، گفت پزشک بخش ارتوپدی و تروماتولوژی بلافاصله از کار تعلیق شده و یک کمیته سه نفره برای بررسی پرونده تشکیل شد.این کمیته قرار است ظرف سه روز گزارش خود را ارائه دهد.
...
برچسب ها: ضرب و شتم پزشک
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها