به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۲:۲۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۸/۱۷ ساعت ۱۳:۲۶
کد مطلب : ۴۳۸۱۹۴

وحید امیری شاید جام ملت‌ها را از دست داد!

وحید امیری شاید جام ملت‌ها را از دست داد!
گروه ورزشی:به نظر می‌رسد بازی روی چمن مصنوعی خشک در مصدومیت مجدد وحید امیری نقش داشته است.به گزارش "ورزش سه"، رسانه رسمی باشگاه پرسپولس تصویری از شادی گل تاجیک‌ها ثبت کرده که در پس‌زمینه شاید بازیکن تاجیک امیری در شرایطی قرار دارد که به نظر می‌رسد احساس درد می‌کند و شرایط نرمالی ندارد.

امیری در دقیقه 68 بازی جای مهدی ترابی گلزن تیمش را گرفت و در شروع کار یکی دو حرکت مثبت هم انجام داد، اما در دقیقه 79 یعنی تنها یازده دقیقه بعد از حضورش در زمین از بازی بیرون رفت.امیری بعد از گل حریف لب خط طولی جلوی نیمکت تیمش رفت و در حالی که به شدت عصبانی و کلافه به نظر می‌رسید اعلام کرد نمی‌تواند بازی کند. این حرف امیری مثل پتکی بر سر یحیی گل‌محمدی و کادرش فرود آمد و به یک‌باره نیمکت پرسپولیس بهم ریخت.

امیری که بعد از 50 روز به میدان بازگشته بود، حالا با مصدومیت برمی‌گردد و احتمالا بازی‌های حساس پیش‌روی پرسپولیس از سپاهان، النصر و الدحیل گرفته تا استقلال در دربی را از دست خواهد داد و البته شاید نتواند تیم ملی را در جام ملت‌های آسیا همراهی کند.

امیری در صحنه گل حریف تاجیک. از نحوه ایستادن او مشخص است که درد تحمل می‌کند.
در مورد امیری گفته می‌شود شاید علت مصدومیت دوباره او بازی روی زمین چمن مصنوعی خشک دوشنبه بوده است. به هر حال چمن مصنوعی حتی از بهترین نوعش نیز شرایط خاص خود را دارد و بازی روی زمین سفت‌تر به کمر و عضلات پا فشار بیشتری وارد می‌کند. در چنین شرایطی بازیکنی که تازه از مصدومیت برگشته با یک فشار ممکن است دوباره آسیب ببیند. اتفاقی که متاسفانه برای ستاره پرسپولیس رخ داد.

به نظر می‌رسد اگر مشکلات سرماخوردگی در اردوی پرسپولیس وجود نداشت امیری در این مسابقه به میدان نمی‌رفت یا دقایق کوتاهی بازی می‌کرد تا به شرایط مسابقه برگردد. مطمئنا اگر امید عالیشاه در میدان بود، او می‌توانست جای ترابی را در زمین بگیرد و امیری در لحظات پایانی به زمین می‌رفت، اما کمبود بازیکن شاخص در فاز حمله گل محمدی را مجبور به این ریسک کرد که اتفاق بدی برای پرسپولیس به همراه داشت.اگر یحیی نمی‌خواست به امیری در آن لحظه بازی بدهد، با توجه به اینکه ترابی هم از مصدومیت و بیماری برگشته و توان بدنی لازم برای بازی نود دقیقه‌ای نداشت باید میلاد سورگی را جایگزین او می‌کرد و گزینه دیگری در دسترس نبود.
برچسب ها: وحید امیری
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها