به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۶ ساعت ۱۸:۴۴
کد مطلب : ۴۴۱۹۹۷

بروزرسانی واتساپ روی رقبا را کم می‌کند؟

بروزرسانی واتساپ روی رقبا را کم می‌کند؟
گروه فناوری:واتس‌اپ سال گذشته میلادی تصمیم گرفت قابلیت پیام ناپدیدشونده را از نسخه وب و دسکتاپ حذف کند. حالا شرایط در حال تغییر است.واتس‌اپ با وجودی که سال گذشته میلادی تصمیم گرفت قابلیت پیام ناپدیدشونده را از نسخه وب و دسکتاپ حذف کند، اما اکنون ظاهراً این تصمیم در حال تغییر است و این شرکت روی بازگرداندن ویژگی View Once به دسکتاپ (ویندوز، MacOS) و کاربران نسخه وب کار می‌کند.
 
واتس‌اپ مانند اکثر برنامه‌های پیام‌رسان، از پیام‌های ناپدیدشونده پشتیبانی می‌کند. با این قابلیت، یک پیام به‌صورت خودکار پس از یک دوره زمانی خاص حذف می‌شود. کاربران واتس‌اپ همچنین می‌توانند تصاویر و ویدیوهایی را ارسال کنند که فقط یک بار قبل از حذف خودکار، قابل مشاهده هستند.این ویژگی‌ هم در نسخه اندروید و هم در نسخه iOS موجود است. نسخه‌های دسکتاپ و وب هم قبلاً از آن پشتیبانی می‌کردند. بااین‌حال، سال گذشته واتس‌اپ امکان ارسال عکس‌ها و ویدیوهای ناپدیدشونده را از نسخه دسکتاپ و برنامه‌ تحت وب حذف کرد و اکنون مجدداً تصمیم گرفته این قابلیت را به نسخه دسکتاپ و وب بازگرداند.

کاربران واتس‌اپ بار دیگر می‌توانند از قابلیت پیام ناپدیدشونده استفاده کنند
براساس اطلاعات منتشر شده از طریق WABetaInfo، برخی از کاربران نسخه بتا واتس‌اپ گزینه ارسال عکس‌ها و ویدیو ناپدیدشونده را گزارش کرده‌اند. البته هنوز به‌صورت قطعی مشخص نیست که واتس‌اپ، قابلیت یک بار مشاهده عکس ها و ویدیوها را به نسخه دسکتاپ و وب باز می‌گرداند یا خیر. هرچند این احتمال وجود دارد که در نهایت این اتفاق بیفتد.

باید دید درنهایت تصمیم واتس‌اپ در مورد بازگرداندن قابلیت پیام ناپدیدشونده به چه سمت و سویی خواهد رفت. مثل همیشه، کاربران نسخه بتا واتس‌اپ، در حال آزمایش ویژگی‌های جدید هستند و این شرکت درنهایت براساس فیدبک‌هایی که از کاربران دریافت می‌کند، تصمیم می‌گیرد این کار را انجام دهد یا خیر.هنوز حتی مشخص نیست در صورت بازگرداندن پیام‌های ناپدیدشونده به واتس‌اپ، این قابلیت چه زمانی در دسترس کاربران قرار می‌گیرد.
مرجع : دیجیاتو
برچسب ها: واتس اپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها