به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۹:۲۶
 
۱
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۷/۱۱ ساعت ۱۱:۲۱
کد مطلب : ۴۳۱۶۴۰

واتس‌اپ به‌ویژگی جدید‌Reply Bar مجهز می‌شود

واتس‌اپ به‌ویژگی جدید‌Reply Bar مجهز می‌شود
گروه فناوری: کاربران نسخه بتا واتس‌اپ می‌توانند در آخرین به‌روزرسانی این پیام‌رسان به ویژگی جدیدی با نام ریپلای بار (Reply Bar) دسترسی داشته باشند که سرعت تعامل کاربران در پاسخ به تصاویر، ویدیو‌ها و گیف‌ها را افزایش می‌دهد.
 
به گزارش دیجیاتو، کاربران با استفاده از ریپلای بار می‌توانند بدون خروج از صفحه تصاویر، ویدیو‌ها و گیف‌ها با سرعت بالاتری به این محتوا‌ها واکنش نشان دهند. این رویکرد می‌تواند تجربه بهتری از استفاده از واتس‌اپ را در اختیار کاربران قرار داده و سرعت تعامل آن‌ها را در این پیام‌رسان افزایش دهد.
 
واتس‌اپ با Reply Bar تعامل را راحت‌تر می‌کند
واتس‌اپ اخیراً ویژگی جدیدی به نام «Channels» را در دسترس کاربران قرار داد تا بتوانند تعامل بیشتری را در این پیام‌رسان تجربه کنند. اما روند توسعه و به‌روزرسانی این پیام‌رسان به همین‌جا ختم نمی‌شود و واتس‌اپ به ویژگی‌های جدید دیگری نیز مجهز می‌شود.

واتس‌اپ اغلب ویژگی‌های جدید را در نسخه بتای خود آزمایش می‌کند و بعد از تست، این قابلیت‌ها را در نسخه پایدار در اختیار کاربران قرار می‌دهد. گاهی نیز این اتفاق نمی‌افتد و کاربران نسخه پایدار درنهایت ویژگی جدید را به دلایل مختلف در اختیار ندارند.آخرین نسخه بتای واتس‌اپ (۲.۲۳.۲۰.۲۰) به کاربران اجازه می‌دهد از ویژگی جدیدی به نام ریپلای بار استفاده کنند. با کمک ریپلای بار، کاربران به‌راحتی می‌توانند به تصاویر، ویدیو‌ها و گیف‌ها واکنش نشان دهند و تعامل سریع‌تری را در این پیام‌رسان تجربه کنند.

همان‌طور که گفته شد، این ویژگی تنها در برخی مناطق در اختیار کاربران نسخه بتا قرار گرفته است و هنوز همه کاربران نمی‌توانند از آن استفاده کنند. باید دید آیا این ویژگی به نسخه پایدار راه پیدا خواهد کرد یا خیر.همچنین واتس‌اپ ویژگی دیگری را نیز به نام «Flows» برای بهبود تجربه خرید درون برنامه‌ای و تجربه کاربری بهتر معرفی کرده و این ویژگی نیز هنوز در دسترس همه کاربران قرار نگرفته است.
برچسب ها: واتس اپ
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها