به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۴ - ۰۱:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۰۸ ساعت ۱۵:۴۷
کد مطلب : ۴۴۲۳۴۲

تحولی در آموزش تیزهوشان با دوره هوش استاد «سهیل ربیعی»!

گروه کسب و کار: مدارس تیزهوشان یکی از بهترین مدارس سطح کشور هستند که به خصوص در سال‌های اخیر بیش از پیش مورد استقبال قرار گرفته اند.
تحولی در آموزش تیزهوشان با دوره هوش استاد «سهیل ربیعی»!
امروز در این مطلب قصد داریم در رابطه با آزمون تیزهوشان و سایر آزمون‌های ورودی، نحوه قبولی در این آزمون‌ها با شما صحبت کنیم و کلاس‌ها و دوره‌های هوش و استعداد تحلیلی ششم و نهم و آزمون‌های شبیه ساز موجود که توسط موسسات مختلف برگزار می‌شود را مقایسه کرده و بهترینِ آن‌ها را به شما معرفی نماییم؛ پس تا پایان همراه ما باشید.

مدارس برتر چه تفاوتی با مدارس عادی دارند؟
شاید برخی از اولیا که اطلاع کمتری دارند، اهمیت زیادی به تحصیل فرزندشان در مدارس ندهند و حتی جلوی شرکت آن‌ها در آزمون ورودی را نیز بگیرند! برای اینکه با اهمیت تحصیل در مدارس برتر آشنا شوید، تنها کافی است آمار رتبه‌های برتر در کنکور سراسری امسال را با هم بررسی کنیم؛ طبق آمار رسمی منتشر از سوی سازمان سنجش، حدود 70% دانش آموزان برتر کنکور در مدارس استعدادهای درخشان یا همان تیزهوشان تحصیل داشته اند! این آمار زمانی جالب‌تر می‌شود که بدانید تعداد دانش آموزان مدارس تیزهوشان در مقاسه با سایر دانش آموزان تنها 1% است!

رتبه بعدی نفرات برتر در آزمون سراسری کنکور، متعلق به مدارس غیرانتفاعی برتر است که حدود 20% را تشکیل می‌دهد. این مدارس نیز دارای آزمون ورودی هستند و سطح نسبتا خوبی دارند. خیلی از دانش آموزان در صورت عدم قبولی در مدارس تیزهوشان، اولویت بعدی خود را مدارس غیرانتفاعی می‌گذارند. البته به شرطی که خانواده‌شان از پس شهریه سنگین مدارس غیرانتفاعی بربیایند.
بنابراین اگر قصد ورود به دانشگاه‌ها و رشته‌های برتر را دارید، تحصیل در مدارس برتر می‌تواند تا حد زیادی مسیر شما را هموار کند. از مهم‌ترین تفاوت مدارس برتر در مقایسه با مدارس عادی می‌توان به موارد زیر اشاره نمود:

•    کیفیت معلمان: مدارس برتر معلمان باتجربه و آموزش دیده تری دارند که در زمینه های خود متخصص هستند. این معلمان به دانش آموزان کمک می کنند تا به حداکثر پتانسیل خود برسند.
•    برنامه درسی: مدارس برتر برنامه درسی غنی و چالش برانگیزی ارائه می دهند که دانش آموزان را برای موفقیت در دانشگاه و زندگی آماده می کند. این برنامه درسی اغلب شامل دوره های پیشرفته، فرصت های یادگیری خارج از کلاس و برنامه های فوق برنامه است.
•    امکانات: مدارس برتر امکانات مدرن و پیشرفته ای دارند که به دانش آموزان کمک می کند تا در محیطی یادگیرنده و محرک تحصیل کنند. این امکانات اغلب شامل آزمایشگاه های پیشرفته، کتابخانه های بزرگ، سالن های ورزشی و استودیوهای هنری است.
•    فضای امن و مناسب: با توجه به اینکه دانش آموزان در مقطع متوسطه اول و متوسطه دوم در سنین حساس و مهمی هستند، با ورودشان به مدارس برتر می‌توانند در فضایی مناسب و امن رشد کنند.
•    و ...

نحوه قبولی در مدارس برتر!

نحوه قبولی در مدارس برتر! - تحولی در آموزش تیزهوشان با دوره هوش استاد «سهیل ربیعی»!

حال که با اهمیت تحصیل در مدارس برتر آشنا شدید، باید به شما بگوییم که قبولی در مدارس برتر به خصوص تیزهوشان اصلا ساده نیست و نیازمند تلاش و زحمت زیادی است. در این بخش نحوه قبولی در مدارس برتر از زبان پذیرفته شدگان سال‌های گذشته و مشاورین جمع آوری شده است و با شما در میان گذاشته ایم:

1) برنامه‌ریزی اصولی
مهم‌ترین گام برای شروع داشتن یک برنامه اصولی و جامع برای دانش آموزان است؛ با توجه به اینکه دانش آموزان علاوه بر دروس مدرسه نیازمند مطالعه و تست زنی بر روی مباحث بالاتر از سطح کتاب هستند، این کار بدون برنامه ریزی امکان پذیر نخواهد بود. یک برنامه جامع و اصولی باید متناسب با توانایی شما تدوین شده باشد و مواردی همچون زمان مطالعه هر درس و نحوه مطالعه آن، زمان استراحت، تعداد تمرین و تست، منابع و ... را در آن در نظر گرفت و به آن پایبند بود.

2) آشنایی با منابع و سرفصل‌های آزمون
آزمون ورودی مدارس برتر اکثرا به صورت تستی هستند ولی سرفصل‌ها و منابع آن با هم متفاوت اند. برای آگاهی کامل از سرفصل‌های آزمون ورودی هر مدرسه، می‌بایست به سراغ وب سایت اطلاع رسانی همان مدرسه مراجعه نمایید. برای مثال آزمون ورودی تیزهوشان ششم به هفتم، تنها شامل سوالات استعداد تحلیلی و هوش است در حالی که آزمون تیزهوشان نهم به دهم، علاوه بر سوالات هوش و استعداد تحلیلی، شامل سوالات استعداد تحصیلی نیز هست.

3) شرکت در آزمون‌های شبیه ساز
شرکت در بهترین آزمون آزمایشی برای تیزهوشان به شما کمک می‌کند که با جو آزمون و سوالات آشنا بشوید و با تحلیل آزمون نقاط ضعف و قوت خود را شناسایی نموده و در جهت تقویت نقاط ضعف خود اقدام نمایید.

4) ثبت نام در کلاس آمادگی آزمون
کلاس‌ها و دوره‌های مختلفی تحت عنوان آمادگی آزمون ورودی توسط موسسات و مراکز علمی مختلفی برگزار می‌شود که اگر از کیفیت مناسبی برخوردار باشند، مسیر قبولی شما را بسیار هموار و آسان می‌کنند. این کلاس‌ها باید اساتید کاربلد و متخصصی را در اختیار داشته باشند و همچنین دارای مدیریت و برنامه ریزی مناسبی باشند. متاسفانه اکثر کلاس‌هایی که برگزار می‌شود، چندان کیفیت مطلوبی ندارند و خیلی از والدین و دانش آموزان را پشیمان می‌کنند.

با دوره هوش استاد «سهیل ربیعی» در تیزهوشان قبول شوید!

با دوره هوش استاد «سهیل ربیعی» در تیزهوشان قبول شوید!

موسسه موفقیت از جمله بهترین موسسات در زمینه آزمون ورودی مدارس برتر است که به طور تخصصی در پایه‌های پنجم، ششم، هشتم و نهم فعالیت دارد. کلاس‌های این مجموعه به سه شکل حضوری، آنلاین و دوره‌های ضبط شده آفلاین موجود هستند و هر کس با توجه به شرایط خود می‌تواند بهترین گزینه را انتخاب نماید. دوره هوش و استعداد تحلیلی موسسه موفقیت که توسط استاد سهیل ربیعی، مدیریت آموزشگاه موفقیت، ضبط شده است، در حال حاضر بهترین دوره استعداد تحلیلی و هوش تیزهوشان است و به طور اختصاصی ویژه دانش آموزان آفلاین ضبط شده است.

دوره جامع هوش، دوره‌ای جامع و کامل از مباحث هوش است که توسط استاد ربیعی، مدرس باتجربه و متخصص در زمینه هوش و استعداد تحصیلی، ارائه شده است. این دوره شامل بیش از 330 ویدئوی کوتاه 3 الی 20 دقیقه‌ای است که مباحث متنوعی از هوش را پوشش می‌دهد. از مزایای این دوره می‌توان به جامعیت و کامل بودن دوره، تدریس توسط مدرس باتجربه و متخصص، پوشش تمام مباحث هوش و ارائه تکلیف مشخص پس از هر تدریس اشاره کرد. این دوره برای دانش‌آموزانی که قصد دارند مهارت‌های هوشی خود را تقویت کنند و برای آزمون‌های هوش و استعداد تحصیلی آماده شوند، ارزشمند و کاربردی است.
شما می‌توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر و آگاهی از نحوه ثبت نام در دوره و کلاس‌های موسسه موفقیت به وب سایت این مجموعه به نشانی آموزش سنتر (www.amoozeshcenter.com) مراجعه نمایید و یا با شماره تماس موسسه موفقیت (22891840-021) ارتباط بگیرید.

سخن پایانی
در این مطلب به بررسی مدارس برتر و تفاوت آن با مدارس عادی پرداختیم و بهترین راه‌های قبولی در مدارس برتر از جمله تیزهوشان را با شما در میان گذاشتیم. در ادامه نیز شما را با بهترین کلاس و دوره هوش تیزهوشان آشنا کردیم. شما می‌توانید در بخش نظرات با ما در ارتباط باشید و سوالات و تجربیات خود را با ما و سایر دانش آموزان به اشتراک بگذارید.
 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها