به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۱:۵۶
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ساعت ۲۰:۰۶
کد مطلب : ۴۴۴۲۵۳
نظرسنجی تازه سی ان ان نشان داد:

به جز ترامپ، دو نامزد دیگر جمهوری‌خواه هم از بایدن پیشی گرفتند!

گروه بین‌الملل: نظرسنجی جدید شبکه سی ان ان (حامی دموکرات‌ها) نشان داد که نه تنها دونالد ترامپ با اختلاف 10 امتیاز از جو بایدن در ایالت میشیگان پیشی گرفته است بلکه، دیگر نامزدهای بالقوه جمهوری‌خواه نیز از بایدن جلوتر هستند!
به جز ترامپ، دو نامزد دیگر جمهوری‌خواه هم از بایدن پیشی گرفتند!
این نظرسنجی نشان داد که ترامپ با وجود اینکه رئیس‌جمهور فعلی در سال 2020 در ایالت میشیگان پیروز شد، با 10 امتیاز از بایدن در میان رای دهندگان میشیگان پیشی گرفته است. 50 درصد از رای‌دهندگان میشیگان گفتند که از ترامپ حمایت خواهند کرد، در حالی که 40 درصد بایدن را انتخاب کردند و 10 درصد گفتند که از هیچکدام حمایت نمی‌کنند. 
ترامپ همچنین در جورجیا، ایالتی که بایدن در سال 2020 با اختلاف اندکی پیروز شد، پیشرفت کرد. طبق این نظرسنجی، 49 درصد از رأی دهندگان این ایالت گفتند که از ترامپ حمایت خواهند کرد در حالی که 44 درصد گفتند که به بایدن رأی خواهند داد. 7 درصد از پاسخ دهندگان گفتند که به هیچ یک از نامزدها رأی نمی دهند.
ترامپ و بایدن در حال حاضر نامزدهای اصلی جمهوری‌خواهان و دموکرات‌ها هستند و راه را برای انتخابات مجدد در سال 2024 هموار می کنند.
تعداد زیادی از رای دهندگان در هر دو ایالت شیوه اداره کشور بایدن را بد توصیف می‌کنند تا جاییکه درصد ناراضییان از سیاست‌های او در میشیگان به 64 درصد و در جورجیا به 61 درصد رسیده است.
این نظرسنجی‌ها همچنین چالش‌های احتمالی را برای هر نامزد نشان می‌دهد، به طوری که 69 درصد از رای‌دهندگان میشیگان و 66 درصد از رای دهندگان جورجیا می‌گویند که بایدن، تیزبینی و توان مدیریتی لازم برای یک رئیس جمهور را ندارد. همچنین 57 درصد از رای‌دهندگان میشیگان و 58 درصد از رای دهندگان جورجیا گفتند که خلق و خوی رفتاری ترامپ آن چیزی نیست که آنها در یک رئیس‌جمهور به دنبال آن هستند.
این نظرسنجی همچنین دیدگاه شرکت‌کنندگان را در مورد نحوه عملکرد سایر نامزدهای مطرح ریاست‌جمهوری حزب جمهوری‌خواه در برابر بایدن در این دو ایالت مهم نشان داد. در رقابت فرضی بین نیکی هیلی و بایدن، سفیر سابق سازمان ملل متحد در هر دو ایالت پیروز خواهد شد، زیرا 49 درصد از رای دهندگان جورجیا گفتند که به هیلی و 43 درصد به بایدن رای خواهند داد. هیلی در میشیگان برتری بیشتری دارد، جایی که 50 درصد گفتند به هیلی و 38 درصد به بایدن رأی خواهند داد. از سوی دیگر، ران دیسانتیس دیگر نامزد جمهوری‌خواهان نیز با هفت امتیاز از بایدن در هر دو ایالت جورجیا و میشیگان، جلوتر است!
 

۱۴۰۲/۰۹/۲۰ ۲۱:۰۵
بایدن یک بی عرضه به تمام معناست که با بی عرضگیش جنگ اوکراین رو ایجاد کرد (438787)
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها