به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۷ - ۰۸:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۵ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۴۴۴۷۹۱

رویای ایمون زائد جدید پرسپولیس به باد رفت

رویای ایمون زائد جدید پرسپولیس به باد رفت
گروه ورزشی:در شرایطی که استقلال با مهارت بازیکن خارجی خود در پنالتی یک امتیاز ارزشمند را در دربی گرفت اما مهره هجومی خارجی پرسپولیس نتوانست کاری از پیش ببرد.به گزارش ورزش سه، نبیل باهویی، هفته گذشته مقابل هوادار در ترکیب اصلی پرسپولیس قرار داشت و با عملکرد نسبتاً خوبی که داشت و موقعیت‌هایی که خلق کرد امیدوار بود در شهرآورد بزرگ تهران نیز فرصت خوبی برای درخشش پیدا بکند. با این حال گل محمدی بار دیگر شهاب زاهدی را در ترکیب اصلی قرار داد و او را نیمکت نشین کرد.

نبیل باهویی زمانی که بازی برای چک شدن صحنه مشکوک برخورد علی نعمتی با پیمان بابایی متوقف شده بود، در دقیقه ۸۵ جانشین زاهدی شد اما با توجه به وقفه‌هایی که در بازی به وجود آمد و اتفاقات دیگری که افتاد نتوانست هیچ صحنه خطرناکی را در چند دقیقه کوتاه حضورش در زمین داشته باشد و با تنها یک لمس توپ دربی را ترک کرد.

باهویی که همچنان در به ثمر رساندن اولین گل خود با پیراهن پرسپولیس ناکام مانده است، نتوانست در دربی هم گل بزند. برخی از هواداران پرسپولیس امیدوار بودند این مهاجم سوئدی همانند ایمون زائد که در دربی نخستین بار پایش به گلزنی باز شده بود، به استقلال گل بزند که چنین نشد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها