به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۹:۵۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ساعت ۱۱:۴۶
کد مطلب : ۴۴۵۳۱۴

ادعای عجیب اینزاگی:باید با سیتی بازی کنیم

ادعای عجیب اینزاگی:باید با سیتی بازی کنیم
گروه ورزشی:سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، معتقد است که تیمش در مرحله بعدی لیگ قهرمانان باید روبه‌روی منچسترسیتی قرار بگیرد.به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چهارچوب رقابت‌های هفته شانزدهم سری آ ایتالیا به‌مصاف لاتزیو رفت و موفق شد با نتیجه 0-2 برابر این تیم به پیروزی برسد. 

کسب پیروزی و سه امتیاز این بازی برای اینتر بسیار مهم بود تا بتواند شرایط را در جدول رده‌بندی بیش از پیش به سود خودش کند و اختلاف امتیازش را با یوونتوس به عنوان نزدیک‌ترین دنبال کننده که این هفته به تساوی برابر جنووا رضایت داده بود افزایش دهد. اینزاگی پس از پایان این بازی به خبرنگاران گفت: «این از آن دست دیدارهایی بود که مربیان را خوشحال می‌کند چون همه ما به سختی در کنار هم تلاش کردیم و اجازه حمله به تیمی مانند لاتزیو ندادیم و همه در کنار هم در ورزشگاهی که بازی در آن برای هر تیمی دشوار است به پیروزی رسیدیم. 

بازیکنان بسیاری را در این بازی در اختیار نداشتیم اما توانستیم تمامی مناطق زمین را به خوبی پوشش بدهیم و شاید حتی این فرصت را داشتیم که عملکرد بهتری را هم به نمایش بگذاریم. بی‌دلیل نیست که لاتزیو فصل گذشته نایب قهرمان شد و این موضوع در بازی امشب مشخص بود. 

هنوز 22 هفته از رقابت‌های سری آ باقی مانده و ما باید در رقابت‌های دیگری هم شرکت کنیم. تا به حال خیلی خوب کار کردیم اما تنها چهار ماه از فصل جدید سپری شده است. ما در صدر جدول هستیم و باید به همین روند ادامه دهیم و به عنوان یک تیم در همین مسیر پیش برویم.

هفته آینده باید در کوپا ایتالیا به میدان برویم. ما مدافع عنوان قهرمانی هستیم و می‌خواهیم از این عنوان دفاع کنیم. هنوز مسیر زیادی پیش روی ما قرار دارد و باید به همین شکل کار کنیم و تا جایی که می‌شود در آن رقابت هم پیش برویم.»او با اشاره به برگزاری مراسم قرعه‌کشی مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان اضافه کرد: «من فکر می‌کنم که قرعه ما منچسترسیتی خواهد بود اما باید ببینیم چه اتفاقی رخ خواهد داد. همه تیم‌ها خیلی قوی هستند و این آزمونی بزرگ خواهد بود.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها