به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۹ - ۱۶:۴۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۲ ساعت ۱۱:۰۵
کد مطلب : ۴۴۴۵۱۱

خوشحالی اینزاگی:صدرنشین نشدن فدای سر اینتر

خوشحالی اینزاگی:صدرنشین نشدن فدای سر اینتر
گروه ورزشی:سیمونه اینزاگی، سرمربی اینتر، می‌گوید صدرنشین نشدن هیچ اهمیتی ندارد و همه باید به خاطر صعود این تیم خوشحال باشند.به گزارش "ورزش سه"، اینتر شب گذشته در چارچوب آخرین دیدار از مرحله گروهی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در ورزشگاه سن سیرو میزبان رئال سوسیداد بود و در نهایت به تساوی بدون گل برابر این تیم رضایت داد.

این تیم برای قرار گرفتن در صدر جدول و صعود به مرحله یک هشتم لیگ قهرمانان به عنوان صدرنشین نیاز به پیروزی و کسب سه امتیاز این بازی داشت، اما موفق به انجام این کار نشد و نتوانست از فرصت‌هایش استفاده درستی کند و حالا قرعه سختی را در پیش خواهد داشت.

اینزاگی پس از پایان این بازی در گفت‌وگو با خبرنگاران اظهار داشت: «ما می‌دانستیم که با حضور در جایگاه دوم قرعه سخت‌تری خواهیم داشت، اما من دوست ندارم که صورت‌های ناراحت را در اینجا ببینیم، دوست دارم فقط لبخند روی لب همه باشد، چون بدون شکست صعود کردیم و برای سومین سال متوالی به مرحله یک هشتم رسیدیم، ما خیلی راضی هستیم.


به دنبال کسب یک پیروزی دیگر برابر هواداران‌مان بودیم، اما امشب نتوانستیم آن را به دست آوریم. با این حال تا دقیقه 95 تلاش کردیم. ما برابر حریفی با کیفیت بسیار بالا به میدان رفتیم و اینتر بود که بهترین فرصت‌ها را برای گلزنی در اختیار داشت. 

رئال سوسیداد تیم بسیار خوبی است. ما فقط به مدت 25 دقیقه در نیمه اول به آنها اجازه مالکیت توپ را دادیم و پس از آن هیچ ریسکی نداشتم. متاسفانه نتوانستیم فرصت‌هایی که داشتیم را به گل تبدیل کنیم اما بدون شکست و تنها به خاطر تفاضل گل در جایگاه دوم راهی مرحله بعدی شدیم.»

او درباره استفاده از سیستم چرخشی در تیمش گفت: «ما در ماه دسامبر هستیم و نیاز داریم که لائوتارو مارتینز، نیکولو بارلا و دیگر بازیکنان را تا ماه ژوئن در اختیار داشته باشیم. آنها همچنین باید در تیم ملی حضور پیدا کنند، بنابراین ما فرصت زیادی برای استراحت نداریم و به این کار نیاز داشتیم. از نظر من، این یک اولویت بود. از عملکرد تیمم راضی هستم و باید در همین مسیر پیش برویم.»سرمربی اینتر با اشاره به قرعه‌کشی روز دوشنبه اضافه کرد: «باید ببینیم که چه قرعه‌ای نصیب ما خواهد شد. فصل گذشته هم به عنوان تیم دوم به مرحله بعدی صعود کردیم و توانستیم تا فینال پیش برویم.»
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها