به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۷ ساعت ۱۲:۱۴
کد مطلب : ۴۴۵۳۲۸

واکنش رختکن رئال به نفرین رباط صلیبی

واکنش رختکن رئال به نفرین رباط صلیبی
گروه ورزشی:اعضای تیم رئال مادرید به مصدومیت داوید آلابا، ستاره این تیم، واکنش نشان دادند و برای او آرزوی سلامتی کردند.به گزارش "ورزش سه"، آلابا شب گذشته مانند چند بازی قبلی در ترکیب اصلی رئال مادرید برابر ویارئال حضور داشت اما اتفاق تلخی که برایش رخ داد باعث شد چاره‌ای جز ترک زمین نداشته باشد. 

این بازیکن اتریشی در دقیقه 35 این بازی به‌شدت مصدوم شد و در حالی‌که احساس درد شدیدی داشت توانست به کارش ادامه دهد و جایش را به ناچو داد. از همان ابتدا هم مشخص بود که مشکل او جدی است و این نگرانی وجود داشت که مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی باشد. این خبر پس از پایان بازی به‌صورت رسمی از سوی باشگاه رئال مادرید تایید شد تا این تیم در فاصله چهار ماه پس از شروع فصل جدید برای سومین‌بار پس از تیبو کورتوا و ادر میلیتائو با این مشکل روبه‌رو شده باشد. 

آنچلوتی پس از پایان بازی درباره این وضعیت گفت: «من هنوز با او حرف نزدم و بیانیه پزشکی تایید کرد که مصدومیت از ناحیه رباط صلیبی است. این باعث تاسف است و ما بسیار ناراحت هستیم. من تا به حال سه مصدومیت رباط صلیبی در عرض چند ماه ندیده بودم. 

کاری که تیم ما باید انجام دهد این است که برای حفظ روندش تلاش کند. ما باید بیشتر از آنچه که پیش از این انتظار می‌رفت تلاش کنیم. با وجود مشکلاتی که داریم، این تیم باید ایستادگی کند. باید ببینیم در طی روزهای آتی چه کاری از ما برخواهد آمد.»بسیاری از بازیکنان رئال مادرید هم پیام‌هایی برای حمایت و دلگرمی دادن به آلابا منتشر کردند که تعدادی از آنها را در زیر می‌خوانیم. 

کورتوا: برایت بسیار متاسف شدم داوید آلابا. اطمینان دارم که می‌دانی چطور باید قدرت لازم برای بازگشت زودهنگام به زمین را پیدا کنیم. در کنارت هستم دوست من.

میلیتائو: ما قدرتمندتر بازخواهیم گشت.

فران گارسیا: قدرت و شهامت بسیاری برای برادرم، داوید آلابا آرزو می‌کنم. 

آنتونیو رودیگر: ما در کنارت هستیم برادر. 

ناچو: روند درمانت را به خوبی طی کن! تیمت در کنار تو است. 

جود بلینگام: زود خوب شو، برادر من.»

 
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها