به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۸ - ۰۱:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ ساعت ۱۱:۴۵
کد مطلب : ۴۴۶۰۶۱
آنچلوتی:

شوامنی بابت بازی در دفاع عصبانی است

شوامنی بابت بازی در دفاع عصبانی است
گروه ورزشی:کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، پس از پیروزی برابر آلاوس و به دست آوردن صدرنشینی لالیگا، درباره نکاتی مانند سوپرلیگ و بازی کردن اورلین شوامنی در پست دفاع وسط صحبت کرد.به گزارش "ورزش سه"، دیشب رئال مادرید با تک گل لوکاس واسکز در دقایق پایانی بازی مقابل آلاوس موفق شد صدر جدول لالیگا را تصاحب کند. کارلتو پس از این دیدار درباره نکاتی از آن صحبت کرد.

گل واسکز و مصدومیت رودریگو؟
رودریگو کمی خسته بود. او در زمان ۱۰ نفره شدن تیم تلاش زیادی کرد و بسیار خسته شد. لوکاس در محوطه جریمه بسیار کارآمد ظاهر می‌شود. او در مقابل ویارئال هم یک پاس گل داد. از امشب راضی هستیم، این نمایش تعهد تیم را نشان می‌دهد.

خوشحالی تیم پس از گلزنی؟
بازیکنان حق داشتند چون مسابقه سختی بود. همه فکر می‌کردند ما قرار است در این بازی متوقف شویم اما ما خیلی خوب ایستادیم و سه امتیاز را گرفتیم.

حکم سوپرلیگ؟
این یک تصمیم مهم برای همه باشگاه‌ها بوده است، برخی از باشگاه‌ها هستند که چندان خوب و کامل متقاعد نشده‌اند، فکر می‌کنم سوپرلیگ برای همه مثبت است، زیرا انحصاری وجود ندارد و می‌توان تقویم مسابقات را بهبود بخشید. زمان نشان می‌دهد که این اقدام مثبت است یا خیر، اما من فکر می‌کنم که در نهایت برای همه خوب خواهد بود.

فرمت سوپرلیگ؟
وقت نداشتم به فرمت سوپرلیگ نگاه کنم، اما فکر می‌کنم تصمیم خوبی است و تیم‌ها سود زیادی خواهند کرد.

بلینگام و یک کارت زرد دیگر؟
کارت زردش برای خطا بود. برای اعتراض نبود. او مجبور نیست نگرشش را عوض کند زیرا ۱۴ گل زده است. او مجبور نیست کاری کند چون برای تیم مفید است و به ما کمک زیادی کرده.

شوامنی در قلب دفاع؟
بازی کردن در آنجا او را عصبی می‌کند اما کاری از دست‌مان برنمی‌آید. او یک مدافع میانی تماشایی است و عملکردش چشم‌نواز است. او خوش‌شانس است که می‌تواند در هر دو پست بازی کند.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها