به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۲:۳۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ساعت ۱۱:۲۹
کد مطلب : ۴۴۵۷۴۶

ماموریت آنچلوتی:نگذاراین ستاره خداحافظی کند

ماموریت آنچلوتی:نگذاراین ستاره خداحافظی کند
گروه ورزشی:کارلو آنچلوتی، سرمربی رئال مادرید، در تلاش است تا تونی کروس را متقاعد کند که خداحافظی‌اش از فوتبال را به تعویق بیندازد.به گزارش "ورزش سه"، کروس از مدت‌ها پیش اعلام کرده بود که قصد دارد خداحافظی زودهنگامی با دنیای فوتبال داشته باشد و بسیاری حتی مدعی شده بودند که او قرار است در پایان فصل گذشته به این قولش عمل کند. 

مدیران رئال مادرید به شدت نگران تصمیم او در پایان فصل قبل بودند اما در نهایت توانستند این ستاره آلمانی را برای امضای قرارداد جدید متقاعد کنند تا یک‌سال دیگر هم در این باشگاه ماندگار شود و قراردادش را با رئال تمدید کند. نمایش درخشان او در این تیم در طول این فصل باعث شده که بسیاری از کارشناسان، رسانه‌ها و فوتبال‌دوستان بار دیگر توانایی و مهارت این بازیکن در میدان را تحسین کنند و حتی صحبت از بازگشتش به تیم ملی آلمان در آستانه برگزاری رقابت‌های جام ملت‎‌های اروپا هم مطرح شده است.

حالا روزنامه اسپانیایی آ.اس مدعی شده است که مدیران رئال مادرید به آنچلوتی ماموریت داده‌اند تا تمام تلاشش را برای منصرف کردن کروس از خداحافظی از دنیای فوتبال در پایان فصل جاری به کار بگیرد. مدیران رئال مادرید از عملکرد این ستاره آلمانی در ترکیب تیم‌شان بسیار راضی هستند و قصد دارند پیشنهادی را برای تمدید قرارداد به مدت یک فصل دیگر هم او ارائه کنند و کروس را تا تابستان 2025 در برنابئو حفظ کنند اما او هنوز پاسخی به این پیشنهادات ارائه نکرده است.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها