به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۱:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۲ ساعت ۱۳:۰۸
کد مطلب : ۴۴۶۲۹۲

خشم ستاره سیتی:هیچ توهینی به حریف نکردم

خشم ستاره سیتی:هیچ توهینی به حریف نکردم
گروه ورزشی:جک گریلیش، ستاره منچسترسیتی، ادعاهای مطرح‌شده از سوی فلیپه ملو درباره درگیری در بازی شب گذشته را رد کرد.به گزارش "ورزش سه"، منچسترسیتی شب گذشته در فینال جام جهانی باشگاه‌ها روبروی فلومیننزه قرار گرفت و موفق شد با چهار گل برابر این تیم به پیروزی برسد و عنوان قهرمانی را از آن خود کند.

لحظاتی پس از سوت پایان این بازی بود که درگیری شدیدی بین ملو و کایل واکر و جک گریلیش رخ داد که صحنه‌های عجیبی را در زمین بازی رقم زد و در نهایت با دخالت دیگران این دعوا به پایان رسید و دو طرف از هم جدا شدند. ملو پس از پایان این بازی در حالی که بسیار عصبانی و ناراحت به نظر می‌رسد، اتهامات مطرح شده علیه خودش را رد کرد و مدعی شد که او نبوده که دعوا را شروع کرده و در واقع رفتار گریلیش و توهینش به باشگاه فلومیننزه باعث شروع این درگیری شده است.

این بازیکن برزیلی معتقد بود که نحوه خوشحالی این ستاره منچسترسیتی در زمین توهین آمیز بوده و او به این دلیل که حاضر نیست توهین به فلومیننزه را تحمل کند دست به این اقدام زده است.اما گریلیش با انتشار پستی در صفحه رسمی توییترش نسبت به این اظهارات واکنش نشان داد. در این توییت که نزدیک به یک میلیون بازدید داشته است، این بازیکن با اشاره به صحبت‌های مطرح شده از سوی ملو نوشت: «من حتی یک بار هم از کلمه اوله استفاده نکردم.»ملو مدعی شده بود که گریلیش بارها در زمین این عبارت را فریاد زده و هدفش توهین به فلومیننزه بوده است
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها