به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۱۴:۳۲
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۱ ساعت ۱۴:۰۰
کد مطلب : ۴۴۶۱۱۲
شگفتی‌سازی خیرونا برای سیتی دردسرساز شد

سیتی صلاحیت حضور در لیگ قهرمانان را ندارد!

سیتی صلاحیت حضور در لیگ قهرمانان را ندارد!
گروه ورزشی: خیرونا در این فصل بسیار فراتر از حد انتظار ظاهر شده و توانسته است رئال مادرید، اتلتیکو مادرید و بارسلونا را در بالای جدول به چالش بکشد. آنها حالا مدعی قهرمانی لالیگا هستند.
قهرمانی در لالیگا یا قرار گرفتن در بین ۴ تیم بالای جدول در پایان فصل، آنها را به چمپیونزلیگ خواهد فرستاد که اتفاق بزرگی در تاریخ باشگاه است. با این حال مانع نسبتاً بزرگی بر سر راه آنان قرار دارد.
با شرایط فعلی، اگر خیرونا و منچستر سیتی سهمیه حضور در لیگ قهرمانان فصل آینده را به دست آورند، نمی‌توانند به‌صورت همزمان در رقابت‌ها حضور پیدا کنند، زیرا مالکیت این دو باشگاه مشترک است.
سیتی گروپ مالکیت ۱۰۰ درصدی باشگاه منچستر سیتی را در اختیار دارند. آنها در سال ۲۰۱۷ نیز ۴۷ درصد سهام باشگاه خیرونا را خریدند و یکی از مالکان اصلی این تیم کاتالان شدند. با توجه به درصد سهام سیتی گروپ در خیرونا، آنها یک راه برای حل این مشکل خواهند داشت.
در حال حاضر اعضای سیتی گروپ در هیئت مدیره خیرونا نیز حضور دارند و با توجه به این مسئله که یوفا مخالف حضور افراد مشترک در هیئت مدیره دو باشگاه است، آنها برای گرفتن مجوز حضور همزمان سیتی و خیرونا در لیگ قهرمانان اروپا کافیست از هیئت مدیره خیرونا استعفا دهند و فقط در بخش مالکیت کارشان را ادامه دهند. بنابراین به دلیل اینکه آنها کمتر از نصف سهام باشگاه را در اختیار دارند، مشکلی برای حضور در لیگ قهرمانان اروپا نخواهند داشت.
برچسب ها: منچستر سیتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها