به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۲ - ۰۰:۴۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۰۹/۲۹ ساعت ۱۳:۰۷
کد مطلب : ۴۴۵۷۸۸

قانون علیه پپ: هالند و دی‌بروینه اجازه بازی ندارند

قانون علیه پپ: هالند و دی‌بروینه اجازه بازی ندارند
گروه ورزشی: منچسترسیتی شب گذشته در مرحله نیمه نهایی رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها روبروی اوراوا ردز قرار گرفت و موفق شد این تیم را با سه گل از سر راه بردارد و به فینال این مسابقات صعود کند. 

دی بروینه و هالند با پشت سر گذاشتن دوران مصدومیت بار دیگر به تمرینات این تیم اضافه شدند و در عربستان کنار سایر بازیکنان حضور داشتند اما پپ گواردیولا تصمیم گرفت که در بازی مرحله نیمه نهایی از آنها استفاده نکند. 

حالا همین اتفاق باعث شده است که این دو بازیکن به همراه دوکو اجازه حضور در بازی فینال این رقابت‌ها برابر فلومیننزه که قرار است جمعه همین هفته برگزار شود را نداشته باشند. 

در قوانین رقابت‌های جام جهانی باشگاه‌ها تاکید شده که تنها 23 بازیکنی که نام‌شان در فهرست رسمی بازی مرحله نیمه نهایی برای هر تیم قرار داشت این اجازه را دارند که در بازی فینال هم تیم‌شان را همراهی کنند و به این ترتیب سیتی اجازه استفاده از آنها را ندارد. 

هرچند پیش از این گفته شده بود که هالند هنوز به اوج آمادگی نرسیده و مصدومیتی که باعث غیبت او در سه بازی اخیر سیتی شده هنوز به طور کامل رفع نشده است و به این ترتیب پزشکان حاضر به ریسک روی سلامت این بازیکن نبودند.
برچسب ها: منچستر سیتی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها