به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۰۳ ساعت ۱۲:۵۹
کد مطلب : ۴۴۶۵۲۴

انتخاب اعجوبه جدید رئال: کامل‌تر از بنزما نیست

انتخاب اعجوبه جدید رئال: کامل‌تر از بنزما نیست
گروه ورزشی:اندریک، ستاره جدید رئال مادرید، می‌گوید که از نظر او کریم بنزما تمام ویژگی‌های یک مهاجم کامل را دارد.به گزارش "ورزش سه"، رئال مادرید موفق شد برنده رقابت جدی و جذاب بین باشگاه‌های بزرگ اروپایی برای به خدمت گرفتن اندریک باشد و این پدیده برزیلی را برای حضور در سانتیاگو برنابئو متقاعد کند. 

این بازیکن قرار است از پایان این فصل و در تابستان سال آینده در رئال مادرید حضور پیدا کند و همه امیدوار هستند که او بتواند در کنار وینیسیوس جونیور و رودریگو به یکی دیگر از ستاره‌های درخشان خط حمله این تیم تبدیل شود. او که چند روز قبل به اسپانیا سفر کرد تا از نزدیک با جو تیم جدیدش آشنا شود، مصاحبه مفصلی با مارکا انجام داد که بخش‌هایی از آن را در زیر می‌خوانیم. 

ورود به دنیای فوتبال: از همان سن کم مجبور بودم به همه نشان دهم که ترسی از کسی ندارم. همه چیز از وقتی خیلی کوچک بودم شروع شدم. فقط می‌خواستم فوتبال بازی کنم و وقتی چنین تصمیمی دارید نباید ترسی از کسی را نشان دهد و این کاری است که از بچگی کردم. 

آمادگی برای رئال: این مسئولیت و چالشی بزرگ برای من است. برای بازی با این پیراهن و لذت بردن با هواداران خیلی هیجان‌زده هستم. این رویایی است که از وقتی خیلی کوچک بودم داشتم، این که عضوی از رئال مادرید باشم. می‌دانم که هنوز چالش‌های بسیاری پیش رو دارم و باید به پالمیراس هم کمک کنم اما بدون شک به رئال هم فکر می‌کنم. 

نژادپرستی: پیش از این هم با چنین اتفاقی روبرو شده‌ام اما برایم اهمیتی ندارد. هرچه بیشتر این کار را انجام دهند، بیشتر در صورت‌شان می‌خندم. من در این جنگ کنار وینی، رودریگو و دیگر بازیکنانی که از نژادپرستی آسیب دیده‌اند هستم. می‌توانند هرچه می‌خواهند بگویند، برایم مهم نیست و کاری خواهم کرد که بیشتر عصبانی شوند. 

مهاجم ایده‌آل: فکر می‌کنم کریم بنزما تمام ویژگی‌های لازم برای یک مهاجم ایده‌آل و بدون نقص را دارد. او در حال حاضر در عربستان است اما سال‌های بسیاری برای رئال مادرید بازی کرد. او می‌داند که چطور بازی را به خوبی درک کند. از هر نظر بازیکنی فوق العاده است. برای مدت طولانی بهترین مهاجم دنیا بوده است. هری کین و هالند هم ویژگی‌های بسیار خوبی برای یک مهاجم ایده‌آل دارند. 

امید به درخشش در رئال: امیدوارم که دوران خوبی در این تیم داشته باشم. ورزشگاه آنها بزرگ است و هر کسی را تحت تاثیر قرار می‌دهد. این رویای من از بچگی بوده است. همه کودکان این رویا را دارند. بسیاری از بازیکنان بزرگ دنیا این جا بازی کرده‌اند. چند وقت پیش در یکی از بازی‌ها حضور داشتم و جو را تجربه کردم. هواداران عالی هستند. بازی در اینجا باعث خوشحالی من خواهد شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها