به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۱۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ ساعت ۰۹:۰۶
کد مطلب : ۴۵۰۳۲۷

آرزوهای یحیی؛ پراید و هفت علی پروین

آرزوهای یحیی؛ پراید و هفت علی پروین
گروه فیلم:یحیی گل‌محمدی گفت‌وگوی متفاوتی انجام داد و از الگوها و آرزوهایش صحبت کرد.به گزارش ورزش سه، یحیی گل محمدی، سرمربی مستعفی پرسپولیس پس از اینکه از هدایت قرمزهای پایتخت کنار کشید در اولین گفتگوی خود پس از سال‌های پرافتخارش به عنوان سرمربی پرسپولیس، به برنامه جام آرزوها در شبکه نسیم رفت و به سوالات پژمان بازغی پاسخ داد. او در خصوص اینکه آیا الگوی فوتبالی هم داشته یا خیر گفت: علی پروین آن موقع بازیکن مشهوری بود و خیلی دنبال شماره هفت علی پروین بودم. فوتبالیست‌های خارجی هم بودند مثل مارادونا که الگوی من بودند. ولی اولین الگوی دوران ورزشی من آقای پروین بود.
 
او در پاسخ به اینکه چرخ گردون طوری چرخید که او شاگرد علی پروین شود گفت: بله سال ۷۱ یا ۷۲ بود که شاگرد ایشان شدم. من همچنان در پورا بازی می‌کردم و به اردوی تیم ملی دعوت شدم و فکر می‌کنم اوایل سال ۷۲ بود‌ خیلی سخت است که یک بچه در شهرستان دور مسیری را برود که عضو تیم ملی شود. مسیر سخت و طولانی بود و با مشکلات زیادی دست و پنجه نرم کردیم ولی یک حس و نیرویی همیشه من را راهنمایی می‌کرد که فوتبال را ول نکنم و ادامه بدهم.
 
او در مورد آرزوهایش گفت: با توجه به کمبود امکانات و مشکلاتی که وجود داشت رسیدن به سطح اول فوتبال، وقتی هم جلوتر اومدیم آرزوهای‌مان بیشتر شد. یک زمانی که قرارداد بستیم دوست داشتم پراید داشته باشم و به آن رسیدم و دیدم زیاد گازخورش خوب نیست و بعد گفتم که مثلاً ماکسیما بگیرم. باز هم به آن رسیدم ولی خواسته‌های بزرگتری داشتم.
....
برچسب ها: یحیی گل محمدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها