به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۸ - ۱۹:۱۵
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۲۴ ساعت ۱۲:۵۱
کد مطلب : ۴۵۰۴۲۲

عاقبت حذف هم‌تیمی رونالدو:مانچینی زیر تیغ

عاقبت حذف هم‌تیمی رونالدو:مانچینی زیر تیغ
گروه ورزشی:پس از خط خوردن نواف العقیدی، رسانه‌های عربستانی به شدت از تصمیم مانچینی انتقاد کرده‌اند.به گزارش "ورزش سه"، فهرست اصلی و نهایی تیم ملی عربستان برای حضور در جام ملت‌های آسیا اعلام شد که طی آن و در اقدامی عجیب، روبرتو مانچینی روی نام نواف العقیدی، سنگربان اول النصر و تیم ملی عربستان خط قرمز کشید که این موضوع با واکنش گسترده‌ای در فضای رسانه‌ای این کشور همراه شد.

با مصدومیت طولانی مدت محمد العویس و غیبت او در جام ملت‌های آسیا، تمام امید سعودی‌ها در درون دروازه، به نواف العقیدی بود. گلری که در این فصل سنگربان شماره یک النصر بود و در چند بازی اخیر و رسمی تیم ملی عربستان نیز درون دروازه قرار گرفته بود.

با این حال، مانچینی تصمیم گرفت تا در لیست نهایی عربستان، روی نام نواف العقیدی خط قرمز بکشد و بجای این سنگربان، محمد الربیعی را به اردو دعوت کند، گلری که طی دو فصل اخیر حتی یک دقیقه هم در بازی‌های باشگاهی برای الاهلی و الهلال به میدان نرفته است.

تعدادی از خبرنگاران سعودی نیز با انتشار توئیت‌هایی اعلام کردند که نواف العقیدی از هیچ مصدومیتی رنج نمی‌برد و علت خط خوردن او تنها به مسائل فنی و تصمیم مانچینی برمی‌گردد و پس از کنار گذاشته شدن این گلر، او به همراه النصر در تور چین شرکت خواهد کرد.

کنار گذاشته شدن نواف العقیدی با واکنش رسمی یکی از مقامات باشگاه او نیز همراه شد. عبدالعزیز عبدالله العمران، یکی از اعضای هیئت مدیره النصر از طریق حساب رسمی خود در شبکه اجتماعی ایکس یا توییتر سابق به این موضوع واکنش نشان داد و نوشت: شرم آور است!

مانچینی شنبه شب و قبل از شروع تمرین تیم ملی عربستان پس از اعلام فهرست نهایی، از اظهار نظر در مورد تصمیماتش بابت اعلام لیست نهایی سعودی‌ها خودداری کرد. مانچینی خطاب به خبرنگاران گفت: در حال حاضر صحبتی نمی‌کنم. منتظر سوالات شما در کنفرانس مطبوعاتی قبل از بازی هستم.
عربستان روز سه شنبه نخستین دیدار خود در جام ملت‌های آسیا را در برابر عمان برگزار خواهد کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها