به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۰:۴۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۳/۲۴ ساعت ۱۰:۵۱
کد مطلب : ۴۵۰۹۴

زندگی دكترحسن روحانی در یک کتاب

گروه فرهنگ و هنر: عبدالرفیع حقیقت از تدوین کتابی با عنوان هفتاد سال همدلی خبر داد که در آن بخشی از زندگی حجت‌الاسلام والمسلین حسن روحانی، رییس‌جمهور، نیز آمده است.
زندگی دكترحسن روحانی در یک کتاب
این پژوهشگر پیشکسوت که از همشهریان دكترروحانی است در این‌باره گفت: کتاب هفتاد سال سال همدلی را به مناسبت هفتادمین سال تاسیس جمعیت سمنانیان مقیم مرکز نوشته‌ام که بخشی از آن مربوط به شرح حال و زندگی رییس‌جمهور می‌شود.

او افزود: در این کتاب به تمام مسائلی که به زندگی و حضور رییس‌جمهور در سمنان مربوط می‌شود، پرداخته‌ام که از جمله آنها دوران کودکی و تحصیل ایشان نزد علامه حائری است. حقیقت همچنین از تدوین و آماده‌سازی جلد پانزدهم کتاب نگین سخن و انتشار این کتاب از سوی انتشارات کومش خبر داد.

عبدالرفیع حقیقت متولد مرداد 1313 در سمنان است و از مهم‌ترین آثار او می‌توان به تاریخ نهضت ملی ایران در پنج جلد،‌ تاریخ نهضت‌های فکری ایرانیان در دو جلد،‌ نقش ایرانیان در تاریخ و تمدن جهان، کتاب دوجلدی تاریخ کامل ایران از پیشدادیان تا پهلویان و شهید فرهنگ ملی ایران، سهروردی اشاره کرد. همچنین کتابی با عنوان هفت شهر عشق با موضوع هفت دانشمند و ابرآگاه ایرانی از آخرین آثار چاپ‌شده‌ اوست.
مرجع : ايسنا