به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۲۳:۵۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ ساعت ۱۴:۰۷
کد مطلب : ۴۵۲۱۷۹

محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد

محدودیت های ترافیکی پایان هفته اعلام شد
گروه جامعه:​مرکز مدیریت راه‌های کشور، محدودیت‌های ترافیکی از چهارشنبه ۴ بهمن تا شنبه ۷ بهمن‌ماه در برخی محورهای مواصلاتی را اعلام کرد. تردد موتورسیکلت (به استثنا موتورسیکلت‌های انتظامی و امدادی) از ساعت ۱۲ روز چهارشنبه ۴ بهمن تا ساعت صبح روز شنبه ۷ بهمن‌ماه از محورهای کرج - چالوس، هراز، فیروزکوه، تهران - سمنان - مشهد و بالعکس ممنوع است، همچنین تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۴ و ۵ بهمن‌ماه) از مرزن‌آباد به‌سمت کرج و تهران ممنوع بوده و در صورت اعلام مأموران پلیس، تردد از ساعت ۱۵ تا ۲۴ این روزها از ابتدای پل زنگوله به‌سمت چالوس یک‌طرفه خواهد بود.
 
بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور مبنی بر محدودیت تردد از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز جمعه ۶ بهمن‌ماه، از ساعت ۱۴ این روز در آزادراه تهران-شمال اعمال محدودیت تردد برای خودروها به مقصد چالوس انجام‌می‌شود. همچنین از ساعت ۱۵ جمعه ۶ بهمن‌ماه از ابتدای پل زنگوله (انتهای دهانه شمالی تونل البرز به‌سمت چالوس) انسداد به‌صورت کامل بوده و از ساعت ۱۷ نیز از مرزن‌آباد به‌سمت تهران (شمال به جنوب) به‌صورت یک‌طرفه اجرا می‌شود.از ساعت ۲۳ جمعه ۶ بهمن‌ماه این طرح اتمام یافته و از پل زنگوله تا مرزن‌آباد مسیر دوطرفه می‌شود، همچنین تردد از مسیر جاده قدیم تا محدوده پل زنگوله برای ساکنین و افراد محلی آزاد است.
 
ممنوعیت تردد انواع وسایل نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ شنبه ۷ بهمن‌ماه
گفتنی است در صورت پرحجم بودن ترافیک در این محور، تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۴ تا ۲۳ روز شنبه ۷ بهمن‌ماه از آزادراه تهران شمال به‌سمت مرزن‌آباد ممنوع بوده و تردد انواع وسایل‌نقلیه از ساعت ۱۷ تا ۲۳ همان روز به‌سمت کرج و تهران یک‌طرفه خواهد بود. در محور هراز و در صورت افزایش حجم ترافیک و صلاحدید مأموران پلیس‌راه، محدودیت یک‌طرفه مقطعی در روزهای چهارشنبه، پنجشنبه و جمعه (۴، ۵ و ۶ بهمن‌ماه) به‌صورت رفت و برگشت از محدوده پلور تا پلیس‌راه لاریجان و بالعکس انجام خواهد شد.
 
در محور کندوان تردد انواع خودروهای تریلر، کامیون و کامیونت (به استثنا خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از محور کرج – چالوس و بالعکس ممنوع بوده، همچنین تردد خودروهای تریلرها از محور هراز همچنان ممنوع است. تردد خودروهای کامیون و کامیونت (به استثنا خودروهای حامل مواد سوختی و یا فاسدشدنی) از ساعت ۱۴ تا ۲۴ روزهای چهارشنبه و پنجشنبه (۴ و ۵ بهمن) و همچنین از ساعت ۶ تا ۲۴ روزهای جمعه و شنبه (۶ و ۷ بهمن‌) از محور هراز ممنوع است.لازم به ذکر است اجرای محدودیت‌های یاد شده منوط به افزایش حجم تردد در محورها بوده و در صورتی که وضعیت ترافیک عادی باشد، اجرای محدودیت‌ها لغو خواهد شد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها