به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۰۴ ساعت ۱۵:۴۶
کد مطلب : ۴۵۲۱۹۳
کمیته داوران پذیرفت

تایید دو اشتباه VAR در بازی جنجالی رئال

تایید دو اشتباه VAR در بازی جنجالی رئال
گروه ورزشی: رئال یکشنبه در یک بازی جنجالی در ورزشگاه سانتیاگو برنابئو با نتیجه ۳-۲ برابر آلمریا به پیروزی رسید. آنها ابتدا ۲-۰ عقب بودند، اما با ضربه پنالتی جود بلینگام، گل جنجالی وینیسیوس جونیور و گل برتری کارواخال در دقیقه ۹+۹۰ توانستند کامبک را کامل کنند.
1981716
از زمان سوت پایان بازی هجمه‌های زیادی علیه کمیته داوران اسپانیا و رئال مادرید وجود داشته است. اخراج نشدن وینیسیوس، مردود شدن گل سوم آلمریا، گل دوم مشکوک به هند رئال و پنالتی علیه آلمریا موارد مشکوک داوری هستند.
طبق گزارش آاس، کمیته داوران فوتبال اسپانیا با بررسی دقیق صحنه‌های جنجالی در نهایت تایید کرده است که هرناندز هرناندز (داور VAR) مرتکب دو اشتباه تاثیرگذار شد.
مورد اول: هرناندز روی پنالتی آلمریا تنها به برخورد توپ به دست بازیکن آلمریا اشاره می‌کند در حالی که او باید توجه داور را به خطای احتمالی رودیگر و خوسلو قبل از برخورد توپ به دست بازیکن آلمریا نیز جلب می‌کرد.
1981713
مورد دوم: هرناندز نیاز نبود از داور بخواهد برای مشاهده صحنه گل وینیسیوس که مردود شده بود، به کنار زمین بیاید و این در حوزه VAR نبود. همچنین بعد از رفتن داور به کنار زمین، تصاویر دقیق از صحنه برخورد توپ به دست وینیسیوس نیز به وی نشان داده نشد و او قدرت تشخیص خوبی نداشت. در واقع از زوایای دیگر نیز باید صحنه گل وینیسیوس به داور نشان داده می‌شد.
نکته جالب اینکه هرناندز فردا داور VAR دیدار حساس اتلتیکو-سویا در یک چهارم نهایی کوپا دل ری است.
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها