به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۲۶ - ۲۱:۴۰
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۰/۱۳ ساعت ۱۲:۳۰
کد مطلب : ۴۴۸۳۹۸

جست‌وجو ادامه دارد: رئال به دنبال ستاره بزرگ

جست‌وجو ادامه دارد: رئال به دنبال ستاره بزرگ
گروه ورزشی: مصدومیت به معضل جدی رئال مادرید در این فصل تبدیل شده و شرایط را برای کادر فنی و بازیکنان این تیم سخت کرده است. 
تیبو کورتوا که در فاصله دو روز تا آغاز فصل از ناحیه رباط صلیبی مصدوم و مجبور به انجام عمل جراحی شد اما این تنها آسیب جدی به رئال نبود و پس از او بود که ادر میلیتائو هم با مصدومیتی مشابه مجبور به ترک ترکیب رئال شد. 
اما مصدومیت داوید آلابا از ناحیه رباط صلیبی ضربه سنگینی به رئال مادرید بود که باعث شد این تیم چاره‌ای جز استفاده از بازیکنانی مانند اورلین شوامنی در پست غیرتخصصی‌شان برای بازی‌های پیش رو نداشته باشد. 
پیش از این گمانه‎‌زنی‌های بسیاری درباره احتمال جذب یک مدافع وسط در پنجره نقل و انتقالات زمستانی در ماه ژانویه سال جدید میلادی از سوی رئال مطرح شده بود و حالا فابریتزیو رومانو، خبرنگار ایتالیایی، این موضوع را تایید کرده است. 
رومانو معقتد است که مدیران رئال همچنان در حال بررسی مدافعان میانی حاضر در بازار که شانسی برای خرید آنها وجود دارد هستند و این احتمال وجود دارد که نام گزینه‌های مدنظر این باشگاه در چند روز آینده مشخص شود. 
کارلو آنچلوتی در گفت‌وگو با مدیران رئال و خصوصا فلورنتینو پرز تاکید کرده بود که باید هرچه زودتر برای تقویت خط دفاعی این تیم در ادامه فصل اقدام کرد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها