به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۱/۱۷ ساعت ۱۳:۱۱
کد مطلب : ۴۵۴۴۱۳

واریز سود سهام عدالت متوفیان مشروط شد

واریز سود سهام عدالت متوفیان مشروط شد
گروه اقتصادی:معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی گفت: اگر فرآیند تقسیم سود سهام عدالت وراث حداکثر تا ۱۰ اسفند به پایان برسد، سود امسال و سال‌های گذشته پرداخت خواهد شد.به گزارش بازار، بر اساس اعلام سازمان بورس محمود حسنلو، معاون فناوری و توسعه نوآوری شرکت سپرده‌گذاری مرکزی بر آخرین اقدامات انجام شده برای تعیین تکلیف سهام عدالت متوفیان تاکید کرد و گفت: فرآیند تقسیم ارث متوفیان سهام عدالت بین وراث از طریق سامانه «میراث» در شرکت سپرده‌گذاری مرکزی انجام خواهد شد.

انتقال سهام توسط یکی از وراث یا نماینده آن‌ها که در سجام احراز هویت شده از طریق مراجعه به یکی از شعب سراسر کارگزاری‌های بورسی یا یکی از شعب بانک‌های ملی، تجارت، پارسیان و ملت انجام می‌شود.

حسنلو خاطرنشان کرد: تمامی فرآیند اجرای این اقدام رایگان بوده و لازم نیست وراث هیچ‌گونه مبلغی را پرداخت کنند. همچنین هر یک از وراث می‌توانند به صورت جداگانه و با مراجعه به درگاه ذینفعان بازار سرمایه به آدرس https://ddn.csdiran.ir نسبت به پرونده خود آگاهی پیدا کنند. به محض تشکیل پرونده در یکی از شعب، وضعیت پرونده همه وراث در سایت https://ddn.csdiran.ir قابل مشاهده خواهد بود.

حسنلو با بیان این که توصیه ما به وراث این است که تشکیل پرونده و اقدام برای تقسیم ارث را به روزهای پایانی سال موکول نکنند، گفت: در پایان سال فرآیند توزیع سود سهام عدالت را خواهیم داشت، اگر فرآیند تقسیم سود سهام عدالت متوفیان حداکثر تا ۱۰ اسفند ماه به پایان برسد، سود سهام عدالت امسال و سال‌های گذشته به حساب آن‌ها پرداخت خواهد شد.
برچسب ها: سهام عدالت
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها