به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۰۳ ساعت ۱۸:۲۰
کد مطلب : ۴۵۷۲۳۳

هواداران رئال دست به کار شدند: امباپه در GTA!

هواداران رئال دست به کار شدند: امباپه در GTA!
گروه ورزشی: احتمالا در تاریخ فوتبال هیچ انتقالی به اندازه پیوستن کیلیان امباپه به رئال مادرید جنجالی و خبرساز نشده است. در دو سال اخیر، این موضوع بالاتر از سایر وقایع در دنیای فوتبال خبررسانی شده و هدف حدس و گمان قرار گرفته است.
به هرجال به نظر می رسد این ستاره فرانسوی از هر زمانی به تیم مادریدی نزدیک‌تر است. این فصل قرارداد کیلیان با پاری سن ژرمن به پایان می‌رسد و ممکن است سریال "امباپه" به پایان برسد.
این داستان طولانی به دلیل حواشی زیاد پیرامونش باعث شده که مطالب زیادی در مورد آن ساخته شود، چه در رسانه‌های خبری سنتی و چه در شبکه‌های اجتماعی که حساب‌های کاربری با محتوای طنز در آنها فعال‌تر هستند. کاربر اینستاگرام مشهور "id7kun" در یکی از این اقدامات پا را فراتر گذاشته و ورود فوق ستاره فرانسوی به رئال مادرید در GTA 5 را شبیه‌سازی کرده است.
 
1993623
1993624
1993625
در این ویدئو، کیلیان با خداحافظی با دوستش در پی‌اس‌جی، اشرف حکیمی، سفرش به مادرید را شروع می‌کند و با کیف خود در خیابان‌های لوس سانتوس قدم می‌زند. در حین راه رفتن با کارلو آنچلوتی، فلورنتینو پرز، اورلین شوآمنی و وینیسیوس رو به رو می‌شود که از او دعوت می‌کنند تا سوار ماشینشان شود و همه با هم ورود او را جشن می‌گیرند.
بدون شک خنده‌دارترین قسمت این است که امباپه در حالی که پیراهن رئال مادرید را پوشیده است، روی ماشین در حال حرکت فلورنتینو می‌رقصد که وینیسیوس کمک راننده آن و شوآمنی در حال نواختن پیانو روی صندوق عقب است.
برچسب ها: رئال مادرید
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها