به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۶:۲۳
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۳ ساعت ۰۹:۰۲
کد مطلب : ۴۵۸۸۷۱

شاهکار زوج افسانه‌ای مسی و سوارز/فیلم

شاهکار زوج افسانه‌ای مسی و سوارز/فیلم
گروه فیلم: در هفته سوم از رقابت های لیگ برتر آمریکا، اینتر میامی و اورلاندو سیتی به مصاف هم رفتند و در نهایت در این بازی اینتر میامی موفق شد با نتیجه پنج بر صفر به پیروزی برسد و هر سه امتیاز بازی را به دست بیاورد.در این بازی لیونل مسی و لوییس سوارز خوش درخشیدند. این دو بازیکن ستاره های اینتر میامی در این دیدار بودند و به خوبی یاد دوران حضورشان در بارسلونا را زنده کردند.

دو گل اول اینتر میامی توسط لوییس سوارز به ثمر رسید. گل سوم اینتر میامی توسط تیلور زده شد که روی این گل لوییس سوارز پاس گل داد. گل های چهارم و پنجم اینتر میامی هم توسط لیونل مسی زده شد تا فوق ستاره آرژانتینی هم در این بازی دبل کرده باشد. پاس گل دوم لیونل مسی را لوییس سوارز داد. سوارز در این بازی دو گل زد و دو پاس گل داد و عملکرد بی نظیری داشت.
 
اینتر میامی به دنبال قهرمانی در رقابت های لیگ برتر آمریکا است و با داشتن ستاره هایی مثل مسی و سوارز که در این روز ها هم مثل دوران حضورشان در بارسلونا خوش می درخشند، این هدف دور از انتظار نیست.
بابت زدن 621 گل توسط مسی و سوارز  در دوران حضورشان در بارسلونا، به این دو لقب «خطرناک ترین زوج خط حمله دنیا» را داده بودند.
....
مرجع : فوتبالی
برچسب ها: لیونل مسی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها