به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۰۸ - ۱۶:۱۴
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۲/۱۲/۱۶ ساعت ۱۶:۴۵
کد مطلب : ۴۵۹۵۳۳

پسر ۹ساله مخفی ولادیمیر پوتین آماده می‌شود!

گروه بین‌الملل: بر اساس یک ادعای جنجالی، ولادیمیر پوتین قصد دارد پسر ۹ ساله مخفی خود را برای قدرت آماده کند، زیرا او در حال برنامه ریزی برای جانشین کردن خاندان خود است.
پسر ۹ساله مخفی ولادیمیر پوتین آماده می‌شود!
 شایعه شده که رییس‌جمهور مادام‌العمر می‌خواهد دو دختر بزرگش را فوراً به قدرت برساند تا در صورت از بین رفتن سلامتی اش به عنوان "نایب السلطنه" بالقوه عمل کنند. بر اساس یک نظریه جدید عجیب، گفته می‌شود پوتین می‌خواهد تا زمانی که پسر ناشناس و پنهانش، ایوان، ۱۸ ساله شود و افسار کرملین را به عنوان تزار جدید کشور به او تحویل دهد، به حکومت روسیه ادامه دهد.
بمب خبری درباره پوتین؛ ادعاهایی عجیب از روند جانشینی در روسیه!
این موضوع شامل تغییر قانون اساسی روسیه می شود که پوتین قبلا در ویرایش آن با مشکلی مواجه نشده است. طبق این قانون رئیس جمهور باید بالای ۳۵ سال سن داشته باشد. این ادعای عجیب از سوی مارک فیگین ۵۲ ساله، کارشناس سیاسی، وکیل روسی، نماینده سابق پارلمان مطرح می شود که زمانی نماینده یک گروه ضد پوتین بود.
بمب خبری درباره پوتین؛ ادعاهایی عجیب از روند جانشینی در روسیه!
ماریا ورونتسووا دختر بزرگ پوتین
وی در گفتگویی با دیمیتری گوردون، مجری تلویزیون اوکراین که هفته گذشته با بوریس جانسون در کی یف مصاحبه کرد مدعی شد که پوتین دو پسر جوان از معشوقه ژیمناست خود یعنی آلینا کابائوا ۴۰ ساله دارد. اگرچه گفته می شود پوتین دو فرزند دارد اما همواره شایعاتی وجود دارد که می گوید رهبر روسیه دارای شش فرزند است.
بمب خبری درباره پوتین؛ ادعاهایی عجیب از روند جانشینی در روسیه!
کاترین تیخونوا دختر دوم پوتین
بر اساس این ادعای عجیب گمان می رود که ایوان، پسر مخفی و ۹ساله پوتین برای ریاست جمهوری آماده می شود. مدت ها شایعه شده که او در یک کلینیک خصوصی و اختصاصی در سوئیس به دنیا آمده است.
بمب خبری درباره پوتین؛ ادعاهایی عجیب از روند جانشینی در روسیه!
تصویری از دختران پوتین در کودکی
بنابر گزارشات دیگر، ولادیمیر جونیور چهار سال بعد در سال ۲۰۱۹ در مسکو به دنیا آمد و همان دکتر ناتالیا تیباود کوندراتیوا، ۶۳ ساله اهل سوئیس، مسئول زایمان بود. این دکتر یک سال پیش، چهار روز پیش از افشای نقش او در تولد پسران کابائوا، ناگهان درگذشت.
فیگین که این ادعاهای عجیب را مطرح کرده معتقد است که پوتین مطمئناً در یک انتخابات ساختگی در این ماه سومین دوره ریاست جمهوری خود را به دست خواهد آورد و گفت: او در حال طراحی انتقال قدرت سلسله ای در یک سیستم تمامیت خواه است.
بمب خبری درباره پوتین؛ ادعاهایی عجیب از روند جانشینی در روسیه!
دختر سوم و ادعایی پوتین الیزاوتا
فیگین معتقد است که شایعات درباره دو پسر پوتین از معشوقه اش آلینا کابائوا کاملا درست است و نامهای آنها نیز ایوان و ولادیمیر است و می خواد تا رسیدن به سن ۱۸ سالگی پسرش منتظر بماند. فیگین توضیح داد که پوتین می‌تواند یک تغییر یک شبه در قانون اساسی ایجاد کند و مساله جانشینی را با از بین بردن محدودیت ۳۵ سالگی از بین ببرد و به نظر می رسد این بهترین گزینه برای پوتین محسوب می شود.
برنامه های پوتین برای دخترانش
فیگین عنوان کرد که فضای روسیه آنقدر «جنسیت زده» است که پوتین نمی‌تواند قدرت را به دو دخترش ماریا ورونتسووا ۳۸ ساله و کاترین تیخونوا ۳۷ ساله تحویل دهد. او عنوان کرد که این موضوع در مورد الیزاوتا ولادیمیرونا روزوا دختر دیگر و ادعایی پوتین نیز صدق می کند. سوتلانا کریوونوگیخ که پیش‌تر نظافتچی بود و با پوتین دوستی نزدیک داشت در سال ۲۰۰۳ دختری به دنیا آورد که در برگه هویت نام پدر ندارد اما معنای نام میانی‌اش «دختر ولادیمیر» است. الیزاوتا که این هفته ۲۱ ساله می شود، گمان می رود در حالی که جنگ روسیه در اوکراین ادامه دارد، در یکی از کشورهای غربی مشغول به تحصیل است.
بمب خبری درباره پوتین؛ ادعاهایی عجیب از روند جانشینی در روسیه!
تصویری از همسر اول پوتین لیودمیلا پوتینا
با این حال فیگین گفت که دو دختر بزرگ او به طور قطع به قدرت خواهند رسید زیرا او به آنها نیاز دارد. او پیش بینی کرد که دخترش ماریا که در ماه های اخیر به طور ناگهانی در کانون توجه قرار گرفته است پس از انتخابات وزیر بهداشت خواهد شد. فیگین پیش بینی کرد که خواهر کوچکترش کاترینا می تواند وزیر آموزش و پرورش شود. وی در برنامه پربیننده گوردون در یوتیوب گفت: روسیه یک کشور جنسیت‌ستیز است و مسئله زنان در سیاست و قدرت مسئله آسانی نیست. پوتین، به احتمال زیاد، راه حداکثر ماندن در قدرت را انتخاب خواهد کرد. او همچنین یک دختر از معشوقه سابق خود سوتلانا کریوونوگیخ دارد. دو دختر بزرگ پوتین با همسر سابقش لیودمیلا پوتینا، بانوی اول سابق روسیه بودند. ماریا ورونتسووا متخصص ژنتیک، متخصص غدد اطفال و محقق برجسته در مرکز ملی تحقیقات پزشکی غدد وزارت بهداشت روسیه است. دختر کوچکترش کاترینا تیخونووا رقاص سابق، ریاضی دان و مدیرکل بنیاد ملی پرورش فکری در روسیه است. فیگین اعتراف کرد که تصور او از جانشینی پوتین برای روسیه ممکن است اشتباه باشد و این امر بستگی به وفادار ماندن متحدان سرویس های مخفی او با گذشت زمان دارد.
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها