به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۲۱:۰۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۱۵ ساعت ۱۷:۳۴
کد مطلب : ۴۶۳۵۷۶

شروع طوفانی مهاجم پرسپولیسی در ژاپن

شروع طوفانی مهاجم پرسپولیسی در ژاپن
گروه فیلم: تیم آویسپا فوکوکا ژاپن که شهاب زاهدی، مهاجم ایرانی را در اختیار دارد، از ساعت ۱۳:۳۰ امروز (چهارشنبه) در هفته ششم جی‌لیگ ژاپن میزبان کاشیما آنتلرز بود. این دیدار در پایان با درخشش و گلزنی شهاب زاهدی با نتیجه یک بر صفر به سود فوکوکا به پایان رسید تا این تیم پس از ۲ شکست متوالی، سرانجام به پیروزی برسد.
 
شروع درخشان زاهدی در لیگ ژاپن
شهاب زاهدی نیم‌فصل اول با 6 گل زده بهترین گلزن پرسپولیس بود ولی به شکلی عجیب و ناگهانی تصمیم گرفت از جمع سرخ‌پوشان جدا شود و با قراردادی قرضی به فوکوکا ژاپن برود. او از زمان حضور در جی‌لیگ عملکرد درخشانی داشته و در 3 بازی نخست خود برای تیم جدیدش، آمار 2 گل و یک پاس گل را به ثبت رسانده است. فوکوکا از زمان حضور زاهدی 3 گل به ثمر رسانده که ردپای مهاجم ایرانی روی 100 درصد گل‌های این تیم به چشم می‌خورد. او امروز هم مقابل تیم مدعی کاشیما که سابقه قهرمانی در آسیا را هم دارد، گل زد تا تیمش از انتهای جدول فاصله بگیرد.

زاهدی پیش از حضور در فوتبال ژاپن، سابقه گلزنی در کشورهای ایران، ایسلند، اوکراین و مجارستان را هم داشت و حالا به رکورد خاص گلزنی در 5 کشور متفاوت رسیده است. فوکوکا روز یکشنبه در هفته هفتم جی‌لیگ باید به مصاف تیم ناگویا گرامپوس برود و در صورت کسب پیروزی می‌تواند خودش را به جمع تیم‌های بالانشین نزدیک کند.
....
مرجع : فوتبال ۳۶۰
برچسب ها: شهاب زاهدی
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها