به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۸:۳۷
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۲۱ ساعت ۱۷:۰۱
کد مطلب : ۴۶۴۵۶۵

مشتریان لیگ برتری برای سرمربی رم

مشتریان لیگ برتری برای سرمربی رم
گروه ورزشی: عملکرد خوب دروسی در رم سبب شده است دو تیم لیگ برتری به جذب او مشتاق باشند.
به گزارش ایسنا، دانیله دروسی، سرمربی رم هنوز درباره آینده دورش در این باشگاه با سران تیم صحبت نکرده است. بازگشت اسطوره باشگاه به عنوان سرمربی در اواسط ژانویه با نتایج چشمگیر رم همراه شد و این تیم در بازی اخیرش نیز توانست در داربی دلاکاپیتاله پیروز شود و لاتزیو را شکست دهد. رم در یازده بازی در سری آ با هدایت دروسی به ۲۶ امتیاز رسیده است.

نتایج خوب جالوروسی در این فصل باعث شده است تا دروسی اکنون مورد توجه چندین باشگاه لیگ برتری قرار گیرد. به گزارش رسانه ایتالیایی کوریره دلا سرا، عملکرد دروسی در رم توجه دو باشگاه لیگ برتری برایتون و نیوکاسل را به خود جلب کرده است. در حال حاضر روبرتو دزربی هدایت برایتون را بر عهده دارد و گفته می‌شود در پایان فصل هدایت یک تیم بزرگ را عهده‌دار می‌شود. ادی هاو، سرمربی نیوکاسل، نیز احتمالا ماه‌های پایانی حضورش در سنت جیمز پارک را سپری می‌کند.

این در حالی است که گاتزتا دلواسپورت خبر داد رم و دانیله دروسی پس از پایان این فصل به همکاری‌شان ادامه خواهند داد. سران این تیم ایتالیایی از عملکرد او تا اینجای کار رضایت دارند و می‌خواهند او را فصل بعد هم در این تیم داشته باشند.

رم در دیدار بعدی‌اش باید پنجشنبه‌شب در مرحله یک‌چهارم نهایی لیگ اروپا در مصافی تمام‌ایتالیایی به دیدار میلان برود و در ادامه با اودینزه در سری آ دیدار خواهد داشت. رم به دنبال رسیدن به لیگ قهرمانان اروپاست و اکنون سه امتیاز با تیم بولونیای رده‌چهارمی فاصله دارد و با توجه به اینکه یک دیدار رودررو با این تیم در ورزشگاه المپیکو دارد، از بخت خوبی برای کسب سهمیه لیگ قهرمانان برخوردار است.
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها