به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۳ - ۱۵:۲۹
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۴۰۳/۰۱/۳۱ ساعت ۱۳:۴۰
کد مطلب : ۴۶۶۰۸۵

حمایت کلوپ از ستاره لیورپول:گل نزدن عادی است

حمایت کلوپ از ستاره لیورپول:گل نزدن عادی است
گروه ورزشی:یورگن کلوپ، سرمربی لیورپول، می‌گوید خراب کردن موقعیت از سوی محمد صلاح اتفاق عجیبی نیست.به گزارش "ورزش سه"، لیورپول شب گذشته در بازی برگشت از مرحله یک چهارم نهایی رقابت‌های لیگ اروپا روبروی آتالانتا به میدان رفت و با یک گل برابر این تیم به پیروزی رسید اما به دلیل شکست در بازی رفت از صعود به مرحله نیمه نهایی باز ماند.

سلام موفق شد تک گل تیمش در این بازی را به ثمر برساند. او در این فصل ۲۹ گل برای لیورپول و تیم ملی مصر به ثمر رسانده اما بسیاری معتقد هستند که عملکرد او نسبت به چند فصل گذشته افت فاحشی داشته است. این بازیکن شب گذشته هم در فاصله ۳۰ دقیقه تا پایان بازی از زمین بیرون رفت.

کلوپ پس از پایان این بازی در حمایت از ستاره تیمش به خبرنگاران گفت: «من نگران شرایط او نیستم. این کاری است که مهاجمان انجام می‌دهند و اتفاقی است که برای همه مهاجمان رخ می‌دهد. آنها باید چنین شرایطی را تجربه کنند و او هم از این وضعیت مستثنی نیست.

صلاح یکی از باتجربه‌ترین بازیکنانی است که ما در تیم داریم. اینطور نیست که او پیش از این در زندگی‌اش هرگز فرصتی را از دست نداده باشد، چون این بخشی از فوتبال است. او پنالتی بسیار خوبی را وارد دروازه حریف کرد روی فرصت بعدی بدشانس بود اما اولین باری نیست که موقعیتی را از دست می‌دهد.»
برچسب ها: فوتبال جهان
پربيننده‎ترين مطالب و خبرها