به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۶:۴۱
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۵/۱۸ ساعت ۱۵:۵۲
کد مطلب : ۵۰۷۰۸

اینزاگی از هواداران میلان چه خواسته‌ای دارد؟

گروه ورزشی: سرمربی میلان برای بازگرداندن این تیم به روزهای اوج نهایت تلاش خود را می‌کند. او از تماشاگران تیمش خواست کمی صبر کنند؛ چرا که میلان با مربی جدید وارد پروسه‌ای جدید شده است.
اینزاگی از هواداران میلان چه خواسته‌ای دارد؟
میلان فصل کابوس‌واری را پشت سر گذاشت. این تیم که با ماسیمیلیانو آلگری شروع کرده بود، بدترین نتایج تاریخ خود را به دست آورد و همین مسئله باعث شد تا سران این باشگاه ایتالیایی آلگری را برکنار و کلارنس سیدورف را جانشین او کنند اما نتایج میلان با آمدن سیدورف جوان هم تغییر زیادی نکرد و الان مربی جوان دیگری به نام فیلیپو اینزاگی هدایت روسونری را بر عهده دارد.

اینزاگی جوان امیدوار است که میلان را به روزهای اوج بازگرداند. این در حالی است که این تیم در فصل جابه‌جایی تابستانی بازیکن شاخصی را جذب نکرده است و با توجه به آمادگی بالای یوونتوس و رم و خریدهای خوب اینتر بعید به نظر می‌رسد که میلان حتی سهمیه لیگ قهرمانان اروپا را هم به دست آورد.

سرمربی جدید میلان از هواداران تیمش خواست صبر داشته باشند. او گفت: میلان پروسه جدیدی را آغاز کرده است و برای کسب نتایج بهتر به زمان نیاز دارد. برای موفقیت میلان نهایت تلاش خود را به کار خواهم گرفت. کسانی که با من کار می‌کنند زیاد روزنامه نمی‌خوانند و این از نشانه‌های خوش‌شناسی و خوشبختی من است. میلان فصل قبل در جایگاه هشتم قرار گرفت. این تیم الان با یک سرمربی جدید پروسه‌ای جدید را آغاز کرده است. پس طبیعی است که باید به این تیم زمان و فرصت لازم را داد.

او ادامه داد: برای رساندن میلان به جایگاهی که شایسته آن است نهایت تلاش خود را خواهیم کرد. تماشاگران و هواداران میلان باید این نکته را به خوبی درک کنند. باشگاه‌هایی در ایتالیا وجود دارند که از ما جلوتر هستند. چند بازیکن را که در آستانه جدایی بودند، حفظ کردیم. این توانایی را داریم که برابر حریفان مشکل‌ساز ظاهر شویم.

سرمربی میلان که مدت‌ها با پیراهن این تیم بازی کرد، در پایان سخنان خود گفت: میلان همه آن چه را می‌خواستم به من داد. از این که هدایت این تیم بزرگ را بر عهده گرفته‌ام، بسیار خوشحال هستم. امیدوارم که فصل جدید برای ما خوب باشد و هواداران خود را شاد کنیم. بهترین هدیه به هواداران دادن این احساس به آنهاست که سن سیرو بار دیگر قدرتمند شده است و حریفان را می‌ترساند. باید تا 31 اوت تیم خوبی را جمع کنیم؛ تیمی که کار را بر حریفان سخت کند و برای پیروزی به میدان برود.
مرجع : ایسنا