به روز شده در ۱۴۰۳/۰۲/۱۰ - ۱۴:۲۸
 
۰
تاریخ انتشار : ۱۳۹۳/۰۶/۲۴ ساعت ۱۱:۰۰
کد مطلب : ۵۴۷۶۹

اینزاگی: از فصل قبل فاصله گرفته‌ایم

گروه ورزشی: سرمربی میلان از عملکرد شاگردانش در دیدار برابر پارما راضی است و تیمش را شایسته پیروزی در این دیدار می‌داند.
اینزاگی: از فصل قبل فاصله گرفته‌ایم
میلان در پر گل‌ترین بازی هفته دوم رقابت‌های سری A توانست با نتیجه 5 بر 4 پارما را شکست دهد و دومین پیروزی متوالی خود را به دست آورد. شاگردان اینزاگی که در زمین پارما به میدان رفته بودند نمایش خوبی در این دیدار داشتند و با زدن پنچ گل نشان دادند که از میلان فصل قبل فاصله گرفته‌اند و در فصل جاری با اینزاگی شرایط تغییر کرده است اما آنچه هواداران میلان را نگران کرده ضعف خط دفاع این تیم است که در یک بازی چهار بار درهم شکسته شده است. فیلیپو اینزاگی سرمربی میلان هر چند تیمش در این دیدار چهار گل دریافت کرده اما از نتیجه به دست آمده راضی است. او در نشست خبری بعد از بازی گفت: باید از این نتیجه راضی باشیم. نشان دادیم تیم خوبی هستیم و با روحیه برابر حریفان خود بازی می‌کنیم. گل‌های زیبایی را به ثمر رساندیم.

او ادامه داد: من از این نتیجه کاملا راضی هستم. میلان دومین پیروزی خود را در فصل جدید به دست آورد. خوشحالم که تیمم از شرایط بد فصل قبل راحت شده است. عادل رامی و زاباتا بسیار خوب بودند. همه بازیکنان میلان شب خوبی را پشت سرگذاشتند و از همه آنها به خاطر نمایش خوبی که داشتند تشکر می‌کنم. بازیکنان میلان استثنایی بودند و نشان دادیم که تیم بزرگی هستیم. اینزاگی که در تابستان امسال هدایت میلان را برعهده گرفت، ادامه داد: احتمال هر نتیجه‌ای در این دیدار وجود داشت. دو تیم برای پیروزی به میدان آمده بودند اما من اطمینان داشتم که تیمم می‌تواند پیروز از میدان خارج شود. حتی یک لحظه هم شک نداشتم که سه امتیاز این دیدار را به دست می‌آوریم. ما مزد بازی خوب خود را گرفتیم. میلان باید سه امتیاز این دیدار را به دست می‌آورد چرا که بازی خوبی را به نمایش گذاشت.

او در پایان سخنان خود گفت: دو بازی بسیار خوب را در آغاز فصل جدید به نمایش گذاشته‌ایم و خوشبختانه در هر دوی آنها هم به پیروزی رسیده‌ایم. همه ما از عملکرد خود رضایت داریم و از فوتبال کردن لذت می‌بریم. امیدوارم که با وجود بازیکنان آسیب دیده زیادی که داریم برابر یوونتوس هم به پیروزی برسیم. احتمال می‌دهم که تورس به این بازی برسد و آماده شود. باید به این نکته هم اشاره کنم که جرمی منز شب بسیار خوبی را پشت سرگذاشت و نشان داد که خرید بسیار خوبی برای ما بود.
مرجع : ایسنا